اصل کار در نیروی زمینی ارتش بر ولایت محوری است

حیدری گفت: اصل کار در نیروی زمینی ارتش بر ولایت محوری است و این نیرو بر حول فرامین ولی امر مسلمین اداره می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنانی در مراسم گرامی‌داشت هفته درختکاری که امروز صبح ( 19 اسفند ماه ) در محل ستاد این نیرو برگزار شد؛ اظهار کرد: در نیروی زمینی ارتش اصل کار را بر ولایت محوری گذاشتیم و نیروی زمینی ارتش بر حول محور فرامین ولی امر مسلمین اداره می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ما در همایش‌های مختلف اعلام کرده‌ایم هر شخصی اگر طرح و برنامه‌ای دارد باید ریشه در فرامین ولی امر مسلمین داشته باشد تا مشروعیت پیدا کند.

وی با بیان اینکه درختکاری به عنوان یک صدقه جاریه باید تلقی شود، ادامه داد: درخت، درختکاری و طبیعت از موارد تاکید مقام معظم رهبری است.

حیدری اظهار کرد: در یگان‌های نیروی زمینی ارتش از صبح تا غروب با درخت سر و کار داریم بر همین اساس توجه بسیاری به نگهداری طبیعت داریم و به عنوان یک اصل آن را قرار داده‌ایم.

وی اظهار کرد: اگر در رزمایش‌های نیروی زمینی ارتشبه درختان لطمه وارد شود باید آن خسارات جبران شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: تلاشمان اینست که در رزمایش‌ها لطمه‌ای به درختان وارد نشود، چنانچه قرار بود رزمایشی در جنوب شرق کشور و در سواحل عمان برگزار شود که در آن منطقه درخت‌های حرا وجود داشت به همین دلیل بسیار گشتیم تا منطقه‌ای پیدا شود که به این درخت‌ها لطمه‌ای وارد نشود.

حیدری در پایان خطاب به رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: نیروی زمینی ارتش آمادگی دارد در هر مقیاسی از کوه‌ها و دشت‌های اطراف تهران درختکاری کند.

گفتنی است؛ در این مراسم تفاهمنامه همکاری میان امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی و خلیل آقایی معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به امضا رسید.

همچنین در پایان این مراسم فرمانده نیروی زمینی ارتش و معاون وزیر جهاد کشاورزی یک نهال درخت کاشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

304

کد خبر: 914440

وب گردی

وب گردی