فرماندار جدید پیگیر سند جامع اربعین باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در مراسم تکریم و معارفه فرماندار مهران گفت: فرماندار جدید مهران در خصوص ایجاد سند جامع اربعین پیگیری لازم را صورت دهد و در جهت اقتصادی نمودن اربعین برای مردم شهرستان و اشتغال فرزندان این منطقه گام بردارد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد نوذری در جلسه تکریم و معارفه فرماندار مهران با بیان این مطلب افزود: مهران شهر ایثار ، مبارزه و جانفشانی مردم در 8 سال دفاع مقدس بوده و این یکی از افتخارات مردم این شهر برای دفاع از کیان و ناموس و اقتدار کشور بود و افتخار دیگر مردم این شهرستان خدمت به زوار امام حسین(ع) است.

این مقام مسئول ادامه داد: این دو سند افتخار مردم مهران می طلبد مدیران و مسئولین کشور برای توسعه و پیشرفت این شهرستان بیش از پیش تلاش کنند و دولت تدبیر و امید در راستای رویکردهای خود و توسعه شهرستان مهران نیز گام های خوبی برداشته است.

وی با اشاره به ظرفیت های مختلف شهرستان مهران خاطر نشان کرد: علاوه بر ظرفیت اربعین ، مرز 180 کیلومتری شهرستان مهران و پایانه مرزی، طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی شهرستان مهران نیز از دیگر ظرفیت هایی است که می تواند در جهت توسعه اقتصادی و اشتغال جوانان این شهرستان موثر باشد.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار ایلام با تأکید بر ایجاد سند اربعین خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های اصلی دولت در استان ایلام تدوین سند اربعین است که در این خصوص زیرساخت های میلیونی اربعین را باید در استان و خصوصا در شهر مهران ایجاد کنیم و می توانیم از این ظرفیت خوب برای توسعه اقتصادی و اشتغال مردم منطقه بهترین استفاده را انجام دهیم.

محمد نوذری با تشکر از تلاشها و فعالیت های آقای ناصری فرماندار سابق مهران بیان داشت: ما در جمهوری اسلامی تودیع نداریم بلکه خدمتگذاران خوب مردم نمی توانند از فعالیت های خود دست بردارند و در این زمان از آنان تکریم نموده و در جای دیگری از ظرفیت ها و تجربیات خوب ایشان استفاده می کنیم.

وی در توصیه به فرماندار جدید مهران گفت: فرماندار می بایست همواره در میان مردم باشد و صدای آنان را بشنود و برای افزایش نشاط مردم برنامه ریزی نموده و درجهت رفع مشکلات اجتماعی هم گام بردارد.

وی با اشاره به پیگیری جدی در خصوص تدوین سند توسعه اجتماعی با اولویت رفع معضلات و آسیب های اجتماعی افزود: ما به دنبال این هستیم که سند جامع توسعه اجتماعی استان را در سال آینده تدوین کنیم و در خصوص رفع آسیب ها و معضلات اجتماعی و فرهنگی استان راهکارهای خوبی را ارائه دهیم.

این مقام مسئول با حمایت از نقد منصفانه تصریح کرد: مدیران و خدمتگذاران دولت به دنبال کار و فعالیت هستند و می بایست در این خصوص با نقد منصفانه ایشان را همراهی کرد، مبنای نقد باید همراه با نقاط قوت باشد و در کنار آن ضعف ها را هم ببینیم و البته که نقد باید وجود داشته باشد ولی معیارها و چارجوب آن رعایت شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با تشکر از آقای ناصری به عنوان فرماندار سابق مهران برای آقای ملکشاهی فرماندار جدید مهران آرزوی موفقیت کرد.

901

کد خبر: 914446

وب گردی

وب گردی