خونه به خونه قاتل لیگ برتری ها/ پای یک شگفتی ساز درمیان است!

فینال جام حذفی در حالی میان استقلال و خونه به خونه برگزار می شودکه خونه به خونه موفق به حذف سه تیم لیگ برتری شده است و البته استقلال نیز تنها با یک تیم لیگ برتری روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال خونه به خونه روز گذشته با برتری سه بر یک برابر استقلال خوزستان فینالیست جام حذفی شد و باید به مصاف استقلال برود. نکته جالب در رابطه با این دو تیم اینکه استقلال برای رسیدن به فینال جام حذفی تنها یک بار برابر تیم های لیگ برتری قرار گرفته و موفق شده با حساب دو بر یک صنعت نفت آبادان را شکست دهد و در سه دیدار دیگر هم به ترتیب برابر گل گهر سیرجان، نساجی مازندران و ایران جوان بوشهر به پیروزی رسیده است اما در طرف مقابل خوبه به خونه به عنوان تیم لیگ یکی تنها یکبار و در مرحله اول مقابل یک تیم لیگ یکی قرار گرفته است که طی آن بازی موفق به کسب پیروزی دو بر یک برابر راه آهن شده است و در سه دیدار دیگر خود موفق به شکست دادن سیاه جامگان، گسترش فولاد و استقلال خوزستان که هر سه لیگ برتری محسوب می شوند شده است.

به این ترتیب فینال جام حذفی چهارمین تقابل استقلال با لیگ یکی ها خواهد بود و خونه به خونه نیز باید چهارمین مسابقه خود را با لیگ برتری ها برگزار کند که در نوع خود جالب است.

606

کد خبر: 914488

وب گردی

وب گردی