هیات البرز و نفت و گاز گچساران به لیگ برتر والیبال نشسته صعود کردند

رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته سال ۹۶ با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسکانیو ز، در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته تیم هیات البرز به عنوان قهرمانی دست یافت، نفت و گاز گچساران نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز به تیم مخابرات خراسان رضوی رسید. تیم‌های سامان سوله آمل، هیات اهواز و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد نیز به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

رقابت‌های لیگ دسته اول سال ۹۶ از آذر ماه امسال با حضور ۲۵ تیم آغاز و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی پیگیری شد. در مجموع ۱۰۹ بازی به میزبانی ۷ شهر برگزار شد و بر اساس قوانین، دو تیم اول، یعنی تیم‌های هیات البرز و نفت و گاز گچساران به رقابت‌های لیگ برتر سال ۹۷ صعود کردند.

خضراله ترابی، رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته، در خصوص این مسابقات گفت: مراسم اختتامیه لیگ دسته یک با حضور رئیس و جمعی از مسئولین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مسئولین هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین، مدیرکل مخابرات خراسان رضوی و تیم‌های شرکت کننده برگزار و به تیم‌های برتر کاپ و حکم اهدا شد.

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال نشسته با حضور ۶ تیم از ۱۷ تا ۱۹ اسفند ماه به میزبانی مخابرات خراسان رضوی و در شهر مشهد برگزار شد.

602

کد خبر: 914554

وب گردی

وب گردی