رویکرد مجلس در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر قابل تقدیر است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی از تلاش ها و رویکرد مجلس در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طی نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از تلاش مجلس در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام، ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام جناب عالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نسبت به امور محرومین، برخورد فرض می دانیم تا از حمایت‌های شایسته و موثر جناب عالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

بی‌شک رویکرد مجلس شورای اسلامی در توجه به مقوله فقر و تصمیمات سنجیده و کارشناسی نمایندگان محترم به منظور تقویت و افزایش توان اعتباری دستگاه‌های حمایتی و تجهیز کمیته امداد امام (ره) جهت خدمت‌رسانی بهتر به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند درخور تقدیر بوده و نقش بی‌بدیل مجلس محترم می‌تواند در کاهش آلام دردمندان جامعه اسلامی و مددجویان این نهاد کارگشا باشد.

واگذاری تعدادی از واحدهای مسکن مهر به مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس، اقدامی موثر برای ارتقاء وضعیت اجتماعی و اقتصادی مددجویان بوده و تقدیر 240 تن از نمایندگان محترم مجلس در حمایت از عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) که اخیرا در صحن علنی قرائت گردید، پاداشی مناسب برای زحمات امدادگران ولایت‌مدار و خدوم کشور می‌باشد که بدون هیچ مطالبه‌ای با هدف رضایت خانوارهای تحت حمایت و فرزندان ایشان تلاشی بی‌وقفه و طاقت‌فرسا انجام داده‌اند.

امید است با استمرار افزایش حمایت‌های دولت و مجلس محترم از طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد (خصوصا در عرصه توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان و اقشار نیازمند) شاهد خوداتکایی و استقلال اقتصادی این عزیزان و کاهش آمار فقر در جامعه بوده تا ضمن خشنودی پروردگار متعال رضایت خاطر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به همراه داشته باشد.

منبع: فارس

304

کد خبر: 914563

وب گردی

وب گردی