117 استارت آپ در هفتمین جشنواره فاوا رقابت کردند

عضو کارگروه استارت آپ ها و دستگاه برتر دولت الکترونیک هفتمین جشنواره فاوا گفت: سه شاخص 25 امتیازی بود و دو شاخص تجربه کاربری 10 و وضعیت رقابتی مشابه 15 امتیاز داشت که در مجموع 100امتیاز در نظر گرفته شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عطا خلیقی مسول بررسی استارت آپ ها در هفتمین جشنواره فاوا گفت: استارآپ های شرکت کننده در جشنواره امسال در 5 شاخص، مدل تجاری، مقیاس پذیری و قابلیت گسترش پذیری استارت آپ، نوآوری در ایده یا بومی سازی،تجربه کاربری و وضعیت رقابتی یا نداشتن مشابه داخلی مورد بررسی قرار گرفتند .

وی افزود: شرکت کنندگان از طریق فراخوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و فراخوان مرکز کسب و کارهای نوپا برای شرکت در جشنواره دعوت شدند .

خلیقی با اعلام اینکه که در مجموع 117 استارت آپ برای شرکت در جشنواره ثبت نام کردند تصریح کرد:شش داور استارت آپ ها را بر اساس شاخص های اعلام شده مورد بررسی قرار دادند و در نهایت چهار استارت آپ به عنوان برنده معرفی می شوند.

عضو کارگروه استارت آپ و دستگاه برتر دولت الکترونیک هفتمین جشنواره فاوا گفت: برای اولین بار است که در جشنواره عنوانی به نام استارت آپ های حوزه فناوری در جشنواره تعیین شده است و در جشنواره های گذشته یا عناوین دیگری شرکت کنندگان این بخش در جشنواره حضور داشتند.

202

کد خبر: 914587

وب گردی

وب گردی