شاخص‌های امنیت در همدان بالاتر از میانگین کشوری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: شاخص‌های امنیت دراستان همدان بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش ایسکانیوز، سیدسعید شاهرخی شنبه 19 اسفند در نشست هم‌اندیشی روحانیون و ائمه جمعه استان همدان، با تأکید بر اینکه بزرگترین سرمایه ما رهبری و حضور مردم در تمامی صحنه‌ها است و با بیان اینکه نقش رهبری و مردم 2 شاخصه مهم رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن در این 40 سال است، افزود: دشمنان هم این دو را هدف قرار گرفته‌اند و با تضعیف رهبری و ناامید کردن آنان و با ناکارآمد جلوه دادن این نظام می‌خواهند به هدف شوم خود دست یابند.

وی با بیان اینکه ما باید هوشیار بوده و مانند همیشه تلاش کنیم پیوند میان خود را همچون گذشته با جدیت حفظ کرده و اهداف بلند انقلاب اسلامی را پیش ببریم، ادامه داد: وظیفه همه است که در تقویت وحدت گام برداریم و خدماتی که تا کنون برای مردم این نظام ارائه شده را بیان کنیم اما متأسفانه گاهی از گفتن آنها عاجز هستیم.

شاهرخی تصریح کرد: این استان در شاخص‌های مختلف از مناطق پیش‌روی کشور است و علاوه بر اجرای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال، در زمینه افزایش ازدواج و کنترل طلاق نیز شاخص‌های مطلوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه در این ارتباط می‌توان به شاخص‌های امنیت استان اشاره کرد که بالاتر از میانگین کشوری است، یادآور شد: نرخ شیوع اعتیاد در این استان 50 درصد کمتر از سایر مناطق کشور است به طوریکه ستاد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به جد در این حوزه فعالیت می‌کند.

معاون استاندار همدان اظهار کرد: نشست‌های هم‌اندیشی در راستای تحقق گفت‌وگوی اقشار مختلف جامعه با دولتمردان و بهره‌گیری از نقطه‌نظرات روحانیون تشکیل شده است و این نشست‌ها با سایر فرهیختگان استان نیز برگزار می‌شود.

وی طرح تحول نظام سلامت را خدمت بزرگ دولت تدبیر و امید ارزیابی کرد و گفت: امروز دشمنان نظام می‌خواهند اینگونه خدمات نظام جمهوری اسلامی بیان نشود و به دنبال بزرگ کردن نقاط ضعف هستند.

شاهرخی بیان کرد: باید در مقابل این نقشه دشمنان هوشیار باشیم و همگان در جهت تقویت وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم و ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی گام برداریم و خدمات ارزنده نظام را تبیین کنیم.

901/900

کد خبر: 914588

وب گردی

وب گردی