استاندار همدان خطاب به روحانیون: نیاز به همراهی شما دارم

استاندار همدان خطاب به روحانیون اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت استان همدان رو به توسعه است که برای ادامه این روند نیاز به همراهی شما دارم بنابراین اگرسوالی برایتان پیش آمد بپرسید تا مشکلی پیش نیاید.

محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی روحانیون با مسئولان همدان با گرامیداشت سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام (ره) با انسان سازی و پرورش مردم سبب سرنگونی حکومت طاغوت شدند و به ما عزت دادند.

وی با تشریح نقش و جایگاه ولایت و رهبری در جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر نبود هدایت‌های و تدابیر مقام معظم رهبری، امروز ما هم سرنوشت برخی همسایگانمان را پیدا می‌کردیم.

استاندار همدان با تاکید براینکه فصل الخطاب امورات کشور ولایت است، ابراز کرد: امروز اگر دولتی روی کار است با حمایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری است که خدمت می‌کند.

وی با اشاره به نقش روحانیت و مردمی بودن آن در طول تاریخ عنوان کرد: امروز کشور ایران با هدایت رهبری، پشتیبانی مردم و دولت خدمتگزار، پناهگاه مظلومان است که چشم به حمایت ما دوخته‌اند.

نیکبخت با تاکید براینکه باید قدر این موهبت و جایگاه را بدانیم افزود: این جایگاه وقتی آسیب می‌بیند که ما از یکدیگر نفرت داشته باشیم و یا اینکه به خواست و مطالبات مشروع و قانونی مردم بی‌اعتنایی کنیم چرا که همه می‌دانیم رمز ماندگاری نظام، وحدت زیر سایه ولایت و حمایت از یکدیگر است.

وی با بیان اینکه اگر دولتی آسیب ببیند ، حکومت نیز آسیب می‌بیند، گفت: در حقیقت دولت نماینده حکومت است بنابراین اگرچه مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید رفع شوند اما باید با نیت‌های درست کارها را پیش ببریم.

استاندار همدان با اعلام اینکه روحانیت نقش بسیاری مهمی در تعالی جامعه دارد چرا که استوارترین و کفرستیزترین نهادی است که در جهان فعالیت می‌کند گفت: سرزمین همدان جغرافیای خاصی است که تنها برای ثبت نام مشاهیر آن دانش‌نامه‌ای با 140جلد طراحی کردیم.

وی خطاب با روحانیون با بیان اینکه من بی نیاز از حمایت شما برای توسعه استان نیستم ابراز کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی بهتر از حالا در استان پیاده شود باید با یکدیگر همکاری کنیم.

نیکبخت با اشاره به اینکه 400 هزار پروژه کلنگ خورده تحویل این دولت شد که برای ساخت آنها اعتبار لازم را نداشت بیان کرد: تعهد ما در سال 96 برای ایجاد اشتغال در استان، 19هزار و 900شغل بود که ما توانسته‌ایم 19هزار شغل ایجاد کنیم.

وی خطاب به روحانیون اظهار داشت: در حال حاضر 1500میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در بخش شهری و روستایی در نظر گرفته شده است که از شما می‌خواهیم درباره این موضوع به مردم اطلاع رسانی کنید.

استاندار همدان با بیان اینکه اگر شما بتوانید کاری کنید که سرمایه گذاران همدانی در همدان سرمایه گذاری کنند به امر رهبری در اقتصاد مقاومتی لبیک گفته‌اید، اظهار داشت: رویدادهای 2018فرصت بزرگی برای استان است چرا که در یک همایش مسئولان 180کشور دنیا ودر همایشی دیگر مسئولان 35کشور آسیایی مهمان ما می‌شوند بنابراین اگر بتوانیم از این فرصت برای جذب سرمایه گذاری استفاده کنیم اتفاق بزرگی در استان رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه گردشگری و پرداختن به این موضوع از اولویت‌های توسعه استان است که باید از ظرفیت استان در این عرصه برای سرمایه‌گذاری استفاده کنیم افزود: درحال حاضر بانک‌های استان هزار میلیارد تومان از منابع خود برای ایجاد اشتغال، تسهیلات پرداخت کرده‌اند

نیکبخت با تشریح اقدامات دولت در استان برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری خارجی گفت: ماهانه 900 تا هزار شغل در استان ایجاد می‌شود که این نتیجه وحدتی است که توسط نمایندگان استان در مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان به وجود آمده است.

وی درباره سوال یک تن از روحانیون درباره وضعیت حضور مسئولان در استان نیز تصریح کرد: تمام استانداران موظف هستند روزهای دوشنبه برای پیگیری کارها در تهران حضور یابند و من در این عرصه سربلندم چراکه چند برابر روزهایی که همدان هستم ، برای استان کار انجام می‌دهم.

استاندار همدان خطاب به روحانیون اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت استان همدان رو به توسعه است که برای ادامه این روند نیاز به همراهی شما دارم بنابراین اگرسوالی برایتان پیش آمد بپرسید تا مشکلی پیش نیاید.

900

کد خبر: 914608

وب گردی

وب گردی