دکتر داداندیش: دانشگاه آزاد اسلامی برای حل مسائل کشور به دولت کمک می کند

اختتامیه اولین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل در حوزه سلامت با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن همایش‌های بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، در اختتامیه اولین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل در حوزه سلامت با بیان اینکه این واحد دانشگاهی حدود دو سال در حوزه رویدادهای علمی، تجربی و آموزشی ایده تا عمل فعالیت می کند، افزود: دانشجویان در سه روز متوالی و در قالب ده گروه، در مجموع ۱۲۰ نفر، ۱۰ ایده ارائه دادند.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه‌ مهمی اشاره کرد و اظهار داشت: چند ماه است این تقاهم نامه چهارجانبه واحد علوم پزشکی و تهران غرب در سطح اساتید و دانشجویان حرکت بسیار مبارکی است.

داداندیش با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بخش بزرگی از مسئولیت آموزشی کشور را بر عهده دارد، گفت: این دانشگاه در مهارت آفرینی پیشگام است و برای حل مسائل کشور به دولت کمک می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزاری این رویدادها را کمک کننده برای حل مشکل اشتغال دانست و گفت: برگزاری این رویداد می تواند در حوزه اشتغالزایی می تواند کمک بزرگی کند.

وی افزود: دانشجویان خلاق و با مهارت دانشگاه آزاد اسلامی گنجینه ای هستند و با این سرمایه عظیم می توان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد.

203

کد خبر: 914697

وب گردی

وب گردی