از خیّر و نیکوکار مدارس سمای واحد گرمسار تجلیل و قدردانی کردند

در مراسمی در دبستان حیات گرمسار و با حضور جمعی از مسئولین، آموزگاران و دانش آموزان از دکتر علیرضا لادن مقدم، خیّر و نیکوکار مدارس سما تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دبستان حیات یکی از دبستان های تحت پوشش مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار امروز شاهد تجلیل و قدردانی از خیّر و نیکوکاری بود که تاکنون گام های بزرگی همچون ساخت و تجهیز مدارس و کمک به دانش آموزان نیازمند برداشته است.

دراین مراسم دکتر محمد شاه حسینی، معاون امور سما و رئیس مجتمع فرهنگی آموزشی سما دانش آموزان مدرسه حیات را از بهترین دانش آموزان شهرستان دانست و ضمن قدردانی از کمک های مادی و معنوی دکتر علیرضا لادن مقدم، خیّر و نیکوکار مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خطاب به وی گفت: با بزرگواری و کمک های جنابعالی و درایت ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار بخش عمده مشکلات این مدرسه حل شده است.

وی با قدردانی از مهندس یاسر عربی، شهردار گرمسار در آسفالت محوطه دبستان حیات اظهار کرد: با زحماتی که همکاران من در چند سال گذشته متحمل شدند این دبستان در مباحث فرهنگی و آموزشی جزو بهترین مدارس شهرستان است.

شاه حسینی با بیان اینکه این خیّر و نیکوکار در یک سال گذشته کمک های مادی و معنوی قابل توجهی به مجموعه سما داشتند گفت: دکتر لادن مقدم تمایل به برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی نداشتند ولی ما اصرار داشتیم که کار خیر و نیکوکاری باید بیان شود تا سبب گسترش امر پسندیده نیکوکاری در جامعه شود.

تقی نجفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، دکتر علیرضا لادن مقدم را خیّری بزرگوار و مردی دریا دل دانست و با تشکر و قدردانی از ایشان گفت: کسانی که در جهت تعالی فرهنگ خیر قدم بر می دارند و اختیار نفس خود را در اختیار می گیرند و از مال دنیا می گذرند و آسایش را برای دیگران هدیه می کنند جزو رستگاران و برندگان این دنیا هستند.

وی ادامه داد: امروز ما اینجا شاهد مهر، عطوفت، مهربانی و دست بخشنده جناب آقای دکتر لادن مقدم هستیم که بنده به سهم خودم از این بزرگوار تقدیر و تشکر می کنم و انشاء الله خداوند نام ایشان و امثال این بزرگوار را در دفتر خیّرین و افراد صالح و رستگار ثبت و ضبط کند.

علی زمانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار هم احسان و نیکوکاری را امری پسندیده دانست و بر مطرح کردن و نام بردن از کارهای خیر و سبقت گرفتن از همدیگر در کارهای خیر تاکید کرد.

در این مراسم علی زمانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار و دکتر محمد شاه حسینی، معاون امور سما و رئیس مجتمع فرهنگی آموزشی سما با اهداء تابلو خوشنویسی اثر هنرمند برجسته شهرستان گرمسار، استاد ابراهیم صباغی و تقی نجفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار نیز با اهداء کتاب نفیس رباعیات خیّام از کمک های معنوی و مادی دکتر علیرضا لادن مقدم، خیّر و نیکوکار دانشگاهی تجلیل کردند.

201

کد خبر: 914700

وب گردی

وب گردی