صادقی: 3 سال است به هیچ تیمی نباخته‌ایم/ مشخص نیست به یونیورسیاد اعزام شویم یا نه!

سرمربی تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد گفت: تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد 3 سال است در لیگ برتر به هیچ تیمی نباخته که این یک رکورد بی نظیر در سطح ورزش کشور محسوب می شود.

الهام صادقی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد قهرمانی تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر اظهار داشت: من 5 سال است که سرمربی تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی هستم. بعد از نایب قهرمانی در سال اول، در 4 سال گذشته موفق به کسب 4 قهرمانی پیاپی شده ایم. تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد 3 سال است در لیگ برتر به هیچ تیمی نباخته که این یک رکورد بی نظیر در سطح ورزش کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: لیگ برتر ووشو بانوان دارای 8 تیم است و طبق تبصره فدراسیون، بازیکنان ملی پوش باید در همه تیم ها تقسیم شوند و این موضوع نشان دهنده عدالت در لیگ برتر ووشو و کیفیت بالای آن است. با این اوصاف، تیم ما توانست 4 قهرمانی متولی را به دست بیاورد.

سرمربی تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد در پایان تصریح کرد: ما بازی های یونیورسیاد دانشجویان جهان را در پیش داریم و هنوز مشخص نیست تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد به این دوره از مسابقات اعزام شود یا خیر. جا دارد از حمایت های خوب دانشگاه آزاد هم تشکر کنم که نقش مؤثری در موفقیت های ما ایفا کردند.

604

کد خبر: 914707

وب گردی

وب گردی