نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران یک‌ کار تخصصی است

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه گفت: وقتی سرلشکر جعفری پرچم تحول در سپاه را بلند کرد، همه ما در این راستا حرکت کردیم.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران که صبح امروز یکشنبه 20 اسفندماه در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، اظهار کرد: از محضر فرماندهی معظم کل قوا در اعتمادی که بیش از 11 سال در این نهاد مقدس به من داشتند کمال سپاس و تشکر را دارم. هرچند شاید درست نباشد من این را بگویم اما این دوره یک دوره بسیار طلایی بود.

سعیدی خاطرنشان کرد: فرماندهی سپاه پاسداران ده‌ معاونت دارد که هشت معاونت زیر نشر فرمانده کل قرار دارد، اما دو معاونت یعنی نمایندگی و حفاظت زیر نظر فرمانده نیست و حسن انجام وظیفه آن است که با فرماندهی هماهنگ و همراه باشیم.

وی فرماندهی را به مثابه ستون فقرات دانست و گفت: بنده فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه را هم‌عرض نمی‌دانم و معتقدم صفر تا صد مسائل با فرماندهی است و این فرمانده است که پرچمدار است و البته نمایندگی هم نقش دارد.

سعیدی با بیان اینکه کار نمایندگی ولی فقیه یک‌ کار تخصصی است، خاطرنشان کرد: وقتی سرلشکر جعفری پرچم تحول و تعالی سپاه را بلند کرد همه ما هم در این راستا حرکت کردیم و اقدامات بسیار خوبی در جهت آن داشتیم که یکی از آنها تعیین خطوط فاصل با تایید رهبری و نیز جلساتی در سپاه و ستادکل نیروهای مسلح بود که حد و مرزها را مشخص کرد.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در جهت بهبود معیشت کارکنان نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفت.

سعیدی همچنین تشکیل بسیج اساتید در حوزه‌ها را یکی دیگر از اقدامات قابل توجه دوره مسئولیت خود در نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنوان کرد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

304

کد خبر: 914708

وب گردی

وب گردی