برنامه های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در «طرح پیشواز نوروز »

با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال و افزایش تعداد مسافران در خطوط اتوبوسرانی تهران، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی توضیحات تکمیلی را در خصوص برنامه های خدمات رسانی این شرکت ارائه نمود.

پیمان سنندجی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره اجرای طرح افزایش ساعات کار اتوبوس ها گفت: بکارگیری همه امکانات ناوگان اتوبوسرانی در خطوط مختلف به طوری که اتوبوس های این شرکت به تعداد کافی و لازم، مبادرت به جابجایی شهروندان در سطح شهر تهران کننددردستور کار است.

وی گفت : سرویس فنی اتوبوس ها به منظور فعال سازی در ناوگان اتوبوسرانی و همچنین سرویس دستگاه های کارت خوان اتوبوس ها انجام شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: اجرای دقیق و نظارت برخطوط زمان بندی شده با حضور مستمر عوامل گشت خطوط و نظارت دقیق بر مسیر ، برنامه ریزی به منظور فعال سازی واحدهای امدادی و تعمیرگاهی از جمله امداد خودرو، آمادگی و نظارت بر فعالیت خطوط در شب چهارشنبه آخر سال از دیگر اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی است.

سنندجی گفت: وضع ظاهری و نظافت مطلوب اتوبوس ها به صورت ویژه کنترل شده به طوری که هر شب همه اتوبوس ها شستشو و ضد عفونی خواهند شد.

وی یادآور شد :علاوه بر تقویت خطوط شبانه تندرو در دو خط شبانه راه آهن – امام حسین (ع) و پایانه جنوب – میدان فردوسی، طبق برنامه از ساعت 22 الی 6 بامداد با تمام ظرفیت در خدمت شهروندان خواهند بود و در صورت نیاز نسبت به تقویت این خطوط نیز اقدام لازم به عمل خواهد آمد .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در این باره افزود : به منظور رفاه حال شهروندان جهت عزیمت به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره ) و مزار شهدای گرانقدر و زیارت اهل قبور در آخرین پنج شنبه و جمعه سال، سرویس های ویژه ای از پایانه ها و میادین اصلی سطح شهر از جمله آزادی - انقلاب اسلامی - رسالت - خراسان - راه آهن - شوش - شهرری - خزانه بخارائی -نازی آباد - خاوران – محمدیه - فلکه های اول ودوم تهرانپارس-ابوذر-تهرانسر-شهرک ولیعصر-دولت آباد و صادقیه به سمت بهشت زهرا (س) و برگشت آنهابه مبادی اولیه برقرار خواهد شد ، ضمن آن که خطوط منتهی به بهشت زهرا ( س) با توجه به میزان متقاضیان سفر تقویت خواهند شد.

توزیع شیرینی و شکلات در اولین روز سال نو در پایانه ها و توقفگاه های سطح شهر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: در هفته اول فروردین ماه نیز طبق برنامه مدون، سرویس رسانی به میهمانان و مسافران نوروزی تهران انجام می پذیرد و برای تقویت خطوط منتهی به مراکز تفریحی و گردشگری شهر تهران برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

پیمان سنندجی در ادامه گفت: با توجه به ترافیک سنگین معابر پایتخت به ویژه در روزهای پایانی اسفند ماه حداکثر توان ناوگان اتوبوسرانی تهران در خدمت شهروندان محترم بوده و تا پایان سال کلیه کارکنان اجرایی اعم از اتوبوسرانان و عوامل فنی و پشتیبانی با آماده باش کامل به سرویس دهی مشغول خواهند بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان گفت : از شهروندان درخواست می کنم با مدیریت زمان سفر و عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و بهره گیری از ناوگان حمل و نقل شهری زمینه خدمت رسانی مطلوب تر را برای خدمت گزاران در شرکت واحد فراهم کنند.

خبرنگار:حسین طالبی

706

کد خبر: 914733

وب گردی

وب گردی