ما در سهام عدالت خیلی مظلوم واقع شدیم/ا رزش سهام عدالت 2.5میلیون تومان شد

رئیس سازمان خصوصی سازی، با بیان اینکه فرصت هفت ماهه به سهامداران داده شد که الباقی سهام قطعی خود را پرداخت کنند گفت: بیش از 46 میلیون نفر در این سامانه وجود دارند که صاحب یک میلیون سهام اسمی هستند اما ارزش واقعی سهام آنها در بازار کنونی2.5میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ آیین نکوداشت سامانه سهام عدالت با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی وزیر اقتصاد و معاون اول رئیس جمهور در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.
در حین اجرای مراسم رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: این سامانه 129 میلیون خدمت الکترونیکی در سال 96را ارائه کرده است مشابه سامانه با این مشخصات در تاریخ جمهوری اسلامی یافت نمی‌شود.
پوری حسینی افزود: برای کل 49 میلیون نفر صورتحساب الکترونیکی صادر کردیم و از آنها شماره حساب و شماره شبا درخواست شده است.
او خاطرنشان کرد: از دی ماه امسال بدون اینکه کسی به بانک‌ها مراجعه کنند خدماتی را برای سهامداران انجام دادیم و ریالی پول بابت این خدمات دریافت نکرده‌ایم.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: ما در سهام عدالت خیلی مظلوم واقع شدیم که به گفته طیب نیا وزیر اقتصادی پیشین ۵۰ میلیون نفر برگشت سهامی دارند که هیچ پشتوانه ای در آن وجود ندارد فقط از ما انتظار دارند.
او با بیان اینکه فرصت هفت ماهه به سهامداران داده شد که الباقی سهام قطعی خود را پرداخت کنند ادامه داد: بیش از 46 میلیون نفر در این سامانه وجود دارند که صاحب یک میلیون سهام اسمی هستند اما ارزش واقعی سهام آنها در بازار کنونی 2.5 میلیون تومان است.
پوری حسینی با بیان اینکه برای دارندگان سهام عدالت یک میلیونی سود سهام 150 هزار تومانی پرداخت شده است گفت: از 20 گروه درگیر در سامانه 19 گروه کل سود خود را دریافت کردند و تنها گروه بازنشستگان و کارمندان دولت هستند که تنها سود یک مرحله را دریافت کردند که تا پایان سال آنها نیز سودسهام خود را دریافت می کنند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی افزود: تا اینجا 49 میلیون نفر را ساماندهی کردیم و مشکلی که وجود دارد ارائه و واگذاری اصل سهام است که برگه های سهام در اختیار مشمولین قرار می گیرد تا احساس مسئولیت بهتری داشته باشند و با دریافت و واگذاری از سهام مشمول این احساس مالک بودن در شرکتهای خصوصی به آن ها داده می شود.
اوادامه داد: جمعیت کنونی حاضر در این سالن مشت نمونه خروار است که از31 استان در این برنامه حضور دارند همچنین تلاش خواهیم کرد که مشکل تعاونی های سهام عدالت را نیز در حد توان خود حل کنیم.
402

کد خبر: 914770

وب گردی

وب گردی