بسترها را برای شنیدن حرف مردم فراهم می کنیم

استاندار بوشهر در رابطه با روند پیگیری برگزاری تجمعات از سوی افراد متولی در استان گفت: افرادی که قصد برگزاری تجمع را در استان دارند باید به فرمانداری مربوطه مراجعه تا توسط فرمانداری مورد بررسی خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، هفته گذشته وزیر کشور در ابلاغیه ای به استانداران ماموریت ویژه ای داد که بر پایه آن استانداران مکلف هستند بر اساس منشور گفتگوی سیاسی، برگزاری تجمعات صنفی و سیاسی قانونی را تسهیل و بر انجام آن نظارت و امنیت این تجمعات را هم با همکاری مراجع ذیصلاح به نحو مطلوب تامین کنند.

عبدالکریم گراوند در خصوص این دستور به خبرنگار ایسکانیوز، گفت: هرآنچه که آقای وزیر به استانداران دستور داده اند در استان بوشهر هم انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این موضوع مسیر قانونی که افراد متولی برگزار تجمع باید در یک چارچوبی ورود پیدا کرده و خواستار این موضوع شوند.

استاندار بوشهر در رابطه با هدف وزیر کشور از ابلاغ این دستور تصریح کرد: هدف آقای وزیر آن بوده تا اگر مردم حرفی یا سخنی داشتند بستری برایشان فراهم شود تا به صورت منطقی نظرات و صحبت های خود را مطرح کنند.

گراوند در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون تجمعی در استان برگزار شده یا خیر، گفت: تاکنون مورد خاصی نبوده فقط یک مورد تجمع در رابطه با کالای همراه ملوان بود که مشکلی به وجود نیامد و نیروهای مربوطه جلوی سازمان مورد نظر جمع شده و حرف هایشان را اعلام کردند.

وی در رابطه با روند پیگیری برگزاری تجمع از سوی افراد متولی اظهار داشت: افرادی که قصد برگزاری تجمع دارند باید به فرمانداری مربوطه مراجعه و سپس توسط فرمانداری مورد بررسی خواهد گرفت و در ادامه مجوز برگزاری تجمع را صادر خواهند کرد.

901/900

کد خبر: 914775

وب گردی

وب گردی