دو خبر از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

نماینده فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای تایید پیست فرمول سرزمین ایرانیان وارد ایران می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، عضو‌ کمیسیون پیست و ایمنی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی FIA امروز وارد ایران خواهد شد تا از نزدیک ساخت پیست فرمول سرزمین ایرانیان را بازدید و مورد تایید قرار دهد.

شراینر عضو کمیسیون پیست ها و ایمنی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی با دعوت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران برای تایید فنی (همولوگیشن) پیست کارتینگ زرندیه و بازدید و مشاوره در زمینه پیست فرمول یک سرزمین ایرانیان به تهران سفر می کند. وی همچنین در روز آخر سفرش به تهران فردا دوشنبه با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با صیدانلو رئیس فدراسیون هم دیدار خواهد داشت.

*از قهرمانان سال 2017 و پیشکسوتان کارتینگ تجلیل شد

مراسم پیش فصل مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور کلاس Rotax max 2018 مجموعه تفریحی ورزشی کارتینگ آزادی در روزهای پایانی سال ۹۶ برگزار شد. در این مراسم که با حضور پرشور ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان، دست اندرکاران و خانواده های ورزشکاران همراه بود، از قهرمانان چهار کلاس فصل 2017 شامل مهربد شاملی، بردیا برومند، سیدفرهاد موسوی (در دو کلاس) تقدیر بعمل آمد. همچنین از سیدجواد موسوی به عنوان پایه گذار ورزش کارتینگ در کشور نیز با اهدای تابلو فرش تقدیر شد. در بخش پایانی مراسم از عوامل اجرایی فصل 2017 شامل عوامل فنی، داوری، اجرایی و همچنین برخی پیشکسوتان این رشته با اهدای لوح سپاس تجلیل شد. در پایان مراسم هم حاضران عکسی به یادگار گرفتند تا برای شروع فصل جدید این رقابت ها در تاریخ هفتم اردیبهشت 97 آماده شوند.

602

کد خبر: 914799

وب گردی

وب گردی