جزئیات تجمع اعتراض آمیز در دانشگاه امیرکبیر

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیر کبیر از پایان تجمع و برقراری آرامش در دانشگاه امیر کبیر خبر داد.

سید علیرضا فاطمی در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره تجمع بدون مجوز و درگیری در دانشگاه امیر کبیر گفت: اغتشاش و تجمع تعداد اندکی از دانشجویان دردانشگاه امیرکبیر از طرف هیچ تشکلی نبود و از چند روز پیش در فضای مجازی نامه هایی تنظیم کرده بودند و در دفتر اساتید انداخته بودند و می خواستند که در زمانی مشخص تجمع داشته باشند و تجمع امروز کاملا از بیرون از دانشگاه هدایت شده بود.

وی افزود: در این تجمع حتی دانشجویانی حضور داشتند که فارغ التحصیل شده اند و خواسته شان آزادی زندانیان امنیتی بود و این مطالبه را می خواستند از راه دانشگاه اعلام کنند و زمزمه اش را از دانشگاه های دیگر آغاز کرده بودند اما چون دانشگاه امیر کبیر مبدا تحولات خوب است می خواستند حرکتشان را از همین جا آغاز کنند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیر کبیر با اشاره به حضور دانشجویان بسیجی و انقلابی برای برقراری آرامش در دانشگاه تصریح کرد: در پایان تجمع معترضین می خواستند بیانیه بخوانند که اجازه بهشان داده نشد و متفرق شدند و در حال حاضر در دانشگاه امیرکبیر آرامش برقرار است .

به گزارش ایسکانیوز، امروز حوالی ساعت ۱۱ عده اندکی در مقابل دانشکده پلیمر دانشگاه امیرکبیر تجمع و پس از مدتی شروع به سر دادن شعار‌های ساختارشکن علیه قوه قضاییه کردند.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 914881

وب گردی

وب گردی