پروین: جادوگری نه، اما در فوتبال فساد داریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان هم به مانند دیگر اهالی فوتبال معتقد است در فوتبال کشورمان فساد وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، علی پروین در مراسم روز درختکاری باشگاه سایپا اظهار داشت: قبل از این مراسم در یک مدرسه بودم که درختکاری بود. امروز هم آقای درویش گفت درختکاری کنیم که امیدوارم این برنامه‌ها ادامه داشته باشد.

وی در ادامه در مورد فسادهایی که در فوتبال کشورمان وجود دارد، تصریح کرد: اگر قرار باشد فردوسی‌‌پور به تنهایی با فساد برخورد کند نمی‌شود،‌ همه باید دست به دست هم بدهیم تا با فساد مبارزه شود. اینکه فردوسی‌پور دوشنبه به دوشنبه در برنامه 90 با فساد و جادوگری برخورد کند، نمی‌شود. ما باید همه دست به دست هم بدهیم. البته من به جادوگری اعتقادی ندارم اما فساد در فوتبال ما وجود دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد شکست پرسپولیس در دربی 86 و پیروزی این تیم مقابل الوصل امارات گفت: پرسپولیس پس از باخت مقابل استقلال در دیدار مقابل الوصل هم خوب نبود، اما پیروز شد. به نظرم در دربی هم پرسپولیس چون اختلاف امتیاز زیادی داشت بازی را دست‌کم گرفت. البته بازی خوبی هم انجام نداد.

پروین در مورد دیدار روز سه‌شنبه پرسپولیس مقابل الوصل خاطر نشان کرد: در این بازی حتماً پیروز خواهیم شد. ما باید در مرحله بعد موفق شویم.

وی در پایان در مورد حضور افراد غیرفوتبالی در این رشته گفت: ما که از گذشته در این باره دعوا کرده‌ایم و گفته‌ایم باید افراد فوتبالی و پیشکسوتان در این رشته باشند.

601

کد خبر: 914917

وب گردی

وب گردی