تخریب بزرگترین خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در تعطیلات عید/  نامه رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به استاندار خوزستان

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با شکایت از دانشگاه علوم پزشکی اهواز درصدد تخریب نزدیک به 700 متر از خوابگاه دانشجویی صدف بزرگترین خوابگاه این دانشگاه اقدام کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با شکایت از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در صدد تخریب نزدیک به 700 متر از خوابگاه دانشجویی صدف برای الحاق به زمین های خود در آن محدوده (منطقه گلستان اهواز) است.

این قسمت شامل تمام حجم فضای سبز و مکان های ورزشی خوابگاه میشود که به نوعی مهمترین قسمت خوابگاه 800 نفره پسرانه صدف می باشد.

طبق ادعای این بنیاد، دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سال های قبل به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز در زمین متعلق به آنها کرده و الان با حکم دادگاهی که در اختیار دارد تصمیم گرفته در تعطیلات عید نوروز دیوار خوابگاه و فضای موردنظر را تخریب کند.

مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آنجا که مکان فعلی بیش از 15 سال است به عنوان خوابگاه مورد استفاده قرار می گیرد و هرگونه تغییر در فضای فعلی موجب بروز مشکلات بزرگی می شود با تصمیم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شدیدا مخالفت کرده اند و پیشنهاد داده اند ملک دیگری را در اختیار آنها قرار داده اند که تا این لحظه نسبت به این پیشنهاد موافقت نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز به استاندار خوزستان در خصوص تخریب قسمتی از خوابگاه دانشجویی صدف نامه سرگشاده ای نوشت و خواستار ورود استانداری به تصمیم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای تخریب بخشی از خوابگاه دانشجویی دانشگاه جندی شاپور شد.

دکتر نظری با اشاره به وظیفه دانشگاه برای تامین اسکان و خوابگاه دانشجویان برای دستیابی به اهداف عالی تحصیل علم و پیشبرد مقاصد پژوهشی اشاره کرده اند که اجرای دادنامه قطعی صادر شده برای تخریب قسمتی از خوابگاه دانشجویی صدف به متراژ 716 مترمربع موجب سلب دانشجویان از بهره مندی از تنها فضای فیزیکی این خوابگاه می شود .

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در نامه خود اجرای این حکم را موجب وهن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در دیدگاه افکار عمومی دانسته اند و آمادگی دانشگاه را جهت تامین ملک جایگزین اعلام کرده اند.

دکتر نظری از استاندار خوزستان خواسته است با ورود و مساعدت در این خصوص از ایجاد یک بحران و تقلیل رفاهیات دانشجویانی که با تمامی محرومیت ها، استان خوزستان را برای تحصیلات برگزیده اند پیشگیری نمایند.

201

کد خبر: 914939

وب گردی

وب گردی