تابش: تعیین کارگروه برای بررسی عملکرد وزرا از سوی فراکسیون امید

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس از تشکیل کارگروه بررسی عملکرد وزرا در این فراکسیون خبر داد.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز از تشکیل کارگروهی در خصوص بررسی عملکرد وزرای استیضاح شونده در فراکسیون امید مجلس خبر داد و گفت: طی جلساتی که در خصوص این موضوع با اعضای فراکسیون برگزار شد مقرر شد تا سه کارگروه در فراکسیون تعیین شده که هرکدام موضوعات جاری استیضاح را بررسی کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز در جریان برگزاری جلسه شورای مرکزی اصلاح طلبان از 3 وزیر استیضاح شونده دعوت شده تا نسبت به عملکردها و نقاط قوت و ضعف مدیریتی هر سه بخش بررسی شود ضمن آنکه تصمیم بر ان شده تا از نهادهای نظارتی نظرهای آنها را در خصوص عملکرد وزرای مربوطه نیز اخذ کنیم.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در پاسخ به برگزاری جلسه ای که به میزبانی سازمان برنامه و بودجه با حضور محمود واعظی،محمد باقر نوبخت، محمود حجتی،عباس آخوندی،علی ربیعی و برخی از نمایندگان استیضاح کننده صورت گرفته اعلام کرد: من در خصوص این موضوع اطلاعی ندارم.

تابش در پایان اعلام کرد: پس از بررسی ها و اتمام این جلسه تصمیم نهایی فراکسیون در این باره اعلام شود.

بنا به گفته ها قرار بود صبح امروز جلسه ای حزبی با حضور برخی نمایندگان مجلس از جمله استیضاح کنندگان سه وزیر دولت به دعوت از سوی محمدباقر نوبخت به عنوان رییس حزب اعتدال و توسعه در ساختمان سازمان برنامه و بودجه تشکیل شود که سخنگوی دولت در واکنش به این گفته ها برگزاری این جلسه را تکذیب کرد.

301

کد خبر: 914949

وب گردی

وب گردی