کشف ۱۰ میلیارد ریال مواد محترقه در فارس

فرمانده انتظامی فارس از کشف بیش از سه تن مواد محترقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار احمد علی گودرزی گفت: این محموله شامل ۳ تن مواد اولیه و یک میلیون و ۴۷۸ هزار عدد انواع مواد محترقه است.
وی افزود: در این خصوص ۹۷ نفر هم دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی فارس با اشاره به کاهش کشفیات مواد مخدر در مقایسه با پارسال گفت:مواد محترقه کم خطر در مقایسه با پارسال هفت درصد، مواد محترقه پر خطر ۶۵ درصد، کاهش و دستگیری متهمان سازنده و توزیع کننده این مواد ۲۶ درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه این آمار نشان دهنده بالا رفتن سطح آگاهی خانواده‌ها و جامعه است، افزود: این آگاهی باعث شده است که تقاضا برای خرید مواد محترقه به صورت معناداری کاهش یابد و این خود نوعی پیشگیری اجتماعی است که با هدایت مردم فهیم به شعور اجتماعی تبدیل است.
سردار گودرزی با بیان اینکه رویکرد پلیس به چهارشنبه آخر سال، اجتماعی و محله محور است، افزود: نیروی انتظامی مخالف شادی مردم نیست ولی در عین حال با مخلان نظم و امنیت و کسانی که اقدام به انجام حرکات پرخطر کنند، به شدت و طبق قانون برخورد می‌کند.
وی هشدار داد:افرادی که بخواهند در مراسم چهارشنبه آخر سال اقدام به بی نظمی و سلب آسایش شهروندان کنند دستگیر و با هماهنگی مراجع قضایی تا ۱۵ فروردین بازداشت خواهند شد.
فرمانده انتظامی فارس افزود: شماره تلفن ۳۲۲۹۸۱۲۴ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در رابطه با تهیه، حمل و توزیع مواد محترقه است.

900

کد خبر: 914956

وب گردی

وب گردی