جایزه ملی کیفیت در هفتمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات اعطا می شود

هفتمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات همزمان با گرامی داشت یکصد و چهلمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ در آیین برگزاری جشنواره، مهندس نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات گفت: به تدریج سرعت و جنس مبادله ی دیتا فشرده می شود که فشردگی، سرعت و گذر زمان به ما الهام می کند که فناوری در حال توسعه است.
دبیر محتوایی جشنواره فاوا افزود: انتقال داده از تلگراف و صوت شروع شد و سپس تلفن همراه پدید آمد و از چهارسال گذشته با انتقال دیتا و پلتفرم مواجه هستیم هم چنین جشنواره ی فاوا از سال ۹۰ شکل گرفته است و در طول چند دوره ی برگزاری محتواهای مختلفی انتخاب می شود.
جهانگرد با بیان اینکه در این جشنواره حدود ۲۴ تن از نخبگان کشور به عنوان داور انتخاب شده و شرکت ها و طرح های پیشنهادی را ارزیابی کردند که حدود ۳۵۰ شرکت در این طرح حضور داشته و در ارزیابی ها سنجیده شدند.
او ادامه داد: حدود ۸ محور در ارزیابی شرکت ها و بنگاه ها در بحث کیفیت مدنظر است که جایزه ملی کیفیت نیز در این جشنواره اعطا می شود.
دبیر محتوایی جشنواره فاوا خاطر نشان کرد: حدود هزار امتیاز در این ۷ بخش وجود دارد و شرکت های با کیفیت امتیاز بالای ۵۰۰ کسب کرده اند و با توجه به اینکه حداقل امتیاز در ارزیابی کیفیت اتحادیه ی اروپا نیز ۵۰۰ امتیاز است، ضرورت نگاه ویژه مدیران به این بخش را نشان می دهد.

202

کد خبر: 915085

وب گردی

وب گردی