عطایی: والیبال ایران متأثر از سال های گذشته عمل می کند/ لیگ برتر پیشرفت نداشته است

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: در بُعد داخلی، لیگ ما مثل سال های گذشته عمل می کند و به شخصه افزایش کیفیتی را در لیگ والیبال ندیدم.

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت والیبال ایران در سال 1396 اظهار داشت: والیبال ایران همچنان متأثر از سال های گذشته عمل می کند. در لیگ جهانی، عملکرد متوسطی داشتیم ولی با آشنا شدن بیشتر ایگور کولاکوویچ با مردان والیبال ایران و پیاده کردن اندیشه ها و تفکراتش، روند بسیار بهتری را در جام جهانی والیبال طی کرده و در جمع 3 تیم برتر این تورنمنت قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: در بُعد داخلی، لیگ ما نیز مثل سال های گذشته عمل می کند و به شخصه افزایش کیفیتی را در لیگ والیبال ندیدم. از لحاظ فنی هر چند در سال های گذشته چند تیم برای قهرمانی می جنگیدند اما امسال شاهد رقابت 2، 3 تیم برای قهرمانی بودیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در خصوص احمد ضیایی، رئیس جدید فدراسیون والیبال پس از دوره 10 ساله و موفق محمدرضا داورزنی گفت: ضیایی نزدیک به 10 سال نایب رئیس فدراسیون والیبال در دوره داورزنی بوده و طبیعی است این دو مدیر بزرگ، تفکرات هم را بپذیرند و بتوانند با همدیگر کار کنند.

عطایی با اشاره به دیدار فینال لیگ برتر والیبال میان تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان خاطرنشان کرد: پیش بینی قهرمان لیگ برتر والیبال بسیار سخت است اما قدرت فنی بانک سرمایه بیشتر بوده و این تیم از شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است.

وی در مورد آینده والیبال ایران تأکید کرد: سال 1397، سال پر ترافیکی برای والیبال است، هم در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان. می توان با تفکرات صحیح و مدیریت واحد در همه بخش ها و سنین، نتایج مطلوبی گرفت. به نظر من این اتفاق دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پایان، درباره همکاری خود با این باشگاه گفت: سال آینده هم در کاله می مانم و با این تیم به همکاری خود ادامه می دهم.

604

کد خبر: 915108

وب گردی

وب گردی