پیام تبریک دکتر کلانتری به تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی موفقیت و افتخارآفرینی های تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پی کسب 8 عنوان قهرمانی در لیگ های برتر کشور و عناوین برتر در تورنمنت های بین المللی توسط تیم های ورزشی بانوان و آقایان دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ابراهیم کلانتری با صدور پیامی، موفقیت های به دست آمده را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به این شرح است:

«بسمه تعالی

تلاش و همت بلند ورزشکاران تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با قرار گرفتن در بالاترین سکوهای افتخار، شایسته قدردانی و تحسین است.

کسب مقام های قهرمانی تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، نشان از توانمندی آنان در رویارویی با حریفان و آینده ای روشن برای جامعه فرهنگی و ورزشی ایران اسلامی دارد. این موفقیت ها علاوه بر لطف خداوند سبحان و همت ورزشکاران، حاصل تلاش کادر فنی و حمایت بی دریغ مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است.

اینجانب، موفقیت به دست آمده را به ریاست هیات موسس و هیات امنا و همچنین ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای محترم هیات موسس و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض می کنم. امید است در سایه توکل به خدای متعال و تلاش مضاعف، پیروزی های بیشتر و عناوینی برجسته تر از پیش در همه رشته های ورزشی نصیب قهرمانان کشور و دانشگاه آزاد اسلامی شود.

دکتر ابراهیم کلانتری

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی»

201

کد خبر: 915144

وب گردی

وب گردی