با مسی و رونالدو غافلگیر می‌شویم، نه هواداران تراکتور!

سرمربی تیم الجزیره امارات ابراز امیدواری کرد هواداران زیادی برای بازی با تراکتورسازی به ورزشگاه یادگار امام بروند.

به گزارش ایسکانیوز، تن کاته سرمربی تیم الجزیره در نشست خبری قبل از دیدار با تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

بازی سختی در تبریز داریم

بازی که در تبریز داریم بازی سختی است به این دلیل که خارج از خانه است. در بازی قبلی که در شهر خودمان بازی کردیم شانس‌های زیادی داشتیم. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم تا برای بازی‌های آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

دوسال پیش چمن یادگار خوب نبود

دو سال پیش که در تبریز بازی داشتیم یادم هست که چمن شرایط خوبی نداشت ولی اکنون شرایط از آن زمان بهتر است.

غیبت سرشناس ها در بازی رفت

اگر جانشینان خوبی نبودند در ترکیب قرار نمی‌گرفتند. آن‌ها بازیکنان جوان و شایسته‌ای هستند. ما در باشگاه برای بازیکنان جوان آکادمی داریم. همان بازیکنانی که محروم هستند از آکادمی باشگاه آمده بودند. کاپیتان ما(بوسوفا) مصدوم بود که برطرف شده و به بازی فردا می‌رسد.

دوست داریم تراکتوری ها جو پرشور ایجاد کنند

من در بازی قبل نگفتم که باید پیروز می‌شدیم. به نظرم هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. ما دوست داریم تماشاگران فردا جو پرشوری ایجاد کنند. هر بازی که انجام می‌دهیم بازیکنان‌مان تجربه کسب می‌کنند اما بازی فردا شرایطی است که از بازی مقابل تماشاگران پرشور تجربه کسب می‌کنند.

مساوی هم برای ما خوب است

ما برای برد آمدیم و باید ببینیم که در بازی شرایط چگونه است. برای تراکتورسازی بردن بسیار حائز اهمیت است. اگر ما ببریم یا مساوی کنیم برای ما زیاد تفاوت ندارد اما برای تراکتورسازی مهم است.

مسی و رونالدو غافلگیرمان می‌کند، نه هواداران

در بازی قبلی به ما گفتند ۸۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند اما زمان سوت آغاز دیدار تنها ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند و از این بابت غافلگیر نشدیم. چیزی که در فوتبال ما را غافلگیر می‌کند بودن رونالدو و مسی مقابل ما است اما تماشاگر ما را غافلگیر نخواهد کرد و امیدواریم تماشاگران زیادی به استادیوم بیایند.

606

کد خبر: 915168

وب گردی

وب گردی