دانشگاه آزاد اسلامی 40 درصد از سهم آموزش پزشکی کشور را برعهده دارد

چهاردهمین جلسه هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا منادی نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیأت امنا استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از روسای قبلی و با تبریک به دکتر سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان با بیش از 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی، 6 میلیون دانش آموخته و ایجاد صد هزار فرصت شغلی به معنای واقعی یک دانشگاه بهره ور است.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی بخش عمده تولید علم در کشور را به دوش می کشد و تولید علم کشور بدون حضور این دانشگاه کاهش چشمگیری خواهد داشت.

دکتر منادی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی 40 درصد از سهم آموزش پزشکی کشور را برعهده دارد و نقش مهمی در توسعه علمی کشور ایفا می کند، افزود: 90 درصد بودجه دستگاه های دولتی صرف حقوق و مزایا می شود، اما این رقم در دانشگاه آزاد اسلامی برابر با 70 درصد است و این نشان از یک سازمان مردمی است.

در بخش دیگری از این جلسه، دکتر سلطانعلی میر گزارش کاملی از وضعیت کارکنان، استادان، دانشجویان و برنامه‎های علمی، پژوهشی، فرهنگی استان و وضعیت رشته‎های آموزشی ارائه کرد.

201

کد خبر: 915171

وب گردی

وب گردی