عجیب اما واقعی/ فدراسیون زیرپای برانکو نشست!

اخباری از گوشه و کنار فدراسیون مبنی بر جلسه پنهانی برانکو و مهدی تاج به گوش می رسد که خیلی هم غیرقابل باور نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی در آستانه دیدارهای جام جهانی قرار دارد و با توجه به همگروهی با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش که گروه مرگ هم نام دارد، انرژی و برنامه خاصی برای این رقابت ها دارند. کارلوس کی روش، سرمربی فعلی تیم ملی عملکرد خوبی داشته و تیم ایران را با آماری فوق العاده راهی جام جهانی کرده است و باید دید در این دوره از رقابت ها چه عنوانی کسب خواهد کرد.

در شرایطی که برانکو بارها و بارها شایعه حضورش به جای کی روش در تیم ملی را تکذیب کرده اما دوباره اخباری مبنی بر توافق او با فدراسیون فوتبال به گوش می رسد! تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به قهرمانی زود هنگامش در لیگ برتر، در شرایط حساس دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و چنین اخباری زیاد به مزاج هواداران این تیم خوش نمی آید.

شنیده‌ها حاکی از آن است که رئیس فدراسیون و برانکو ایوانکوویچ که همواره از او به‌عنوان جانشین کی‌روش در دو‌سال اخیر نام برده شده است،‌ در نیاوران و بدون حضور نیک سیرت مترجم اصلی مربی کروات جلسه‌ای پنهانی و غیررسمی برگزار کرده‌اند و برای عقد قرارداد بعد از جام‌جهانی به توافق هم رسیده‌اند.

برانکو هم در قراردادش با پرسپولیس که به تازگی تمدید کرده بندی گنجانده است که اگر پیشنهاد سرمربیگری از یک تیم‌ملی داشته باشد بتواند یک‌طرفه قرارداد را فسخ کند. البته این خبر در شرایط کنونی که پرسپولیس در کوران مسابقات است و کی‌روش هم هدایت تیم‌ملی ایران را برعهده دارد و فدراسیون تأکید کرده می‌‌خواهد قراردادش را تمدید کند قطعا از سوی تاج و برانکو تأیید نخواهد شد و شاید هم شایعه جدید برای به بحران کشیدن تیم ملی و پرسپولیس باشد.

601

کد خبر: 915175

وب گردی

وب گردی