اعلام آمادگی دانشگاه آزاد واحد پرند و رباط کریم جهت برگزاری برنامه های علمی و آموزشی

مهندس ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم و حجت الاسلام و المسلمین عبداله زاده پاشاکی امام جمعه پرند از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند بازدید کردند.


به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد پرند و رباط کریم، حسب دعوت قبلیاز مهندس ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم و حجت‌الاسلام والمسلمین عبداله زاده پاشاکی امام جمعه شهر جدید پرند با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با دکتر سید فرهاد افتخارزاده رئیس واحد پرند و رباط کریم از بخش‌های مختلف دانشگاه بخصوص مسجد حضرت فاطمه الزهراء- مجتمع ورزشی بازدید کردند.
رئیس واحد پرند در طی این بازدید اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و فضای موجود در دانشگاه آماده هرگونه همکاری جهت برگزاری برنامه‌های علمی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در شهرستان هستیم
مهندس ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم هم در این بازدید گفت: همه باید با همدلی و همراهی مسیر توسعه و تعالی را هموار سازیم.
حجت‌الاسلام پاشاکی در این بازدید با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، امکانات واحد دانشگاهی را خوب ارزیابی کرده و بیان داشت: امید است دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در اختیار دارد در آینده نزدیک باعث رشد هر چه بیشتر در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی و پژوهشی در کشور شود.

دکتر افتخارزاده با تشکر از حضور امام جمعه شهرجدید پرند و فرماندار شهرستان رباط کریم در این واحد خواستار کمک و همکاری مسئولان برای ارتقا و رشد و توسعه این واحد دانشگاهی شد.
در حاشیه این بازید میهمانان با حضور درمزار شهدای گمنام واحد دانشگاهی پرند با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

201

کد خبر: 915198

وب گردی

وب گردی