مورینیو: یووه مثل اینتر دچار مشکل خواهد شد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که یوونتوس نیز مثل اینتر، روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، مورینیو در دو فصل حضور در اینتر، دو قهرمانی در اسکودتو و یک قهرمانی چمپیونزلیگ به ثبت رساند و نتایج بسیار درخشانی با این تیم کسب کرد. حال یووه نیز در 6 فصل اخیر موفق به کسب قهرمانی در سری آ شده و یکی از بهترین دوران‌هایش را پشت سر می‌گذارد. این در حالیست که اینتر در این مدت نتوانسته در حد و اندازه نامش ظاهر شود. حال مورینیو معتقد است که یووه نیز روزهایی مثل این را خواهد دید.

او گفت:" این روزهای بدون جام اینتر باید توسط هواداران مقبول واقع شود. من هوادار بزرگ آنها هستم و همین است که باعث شده ناراحت باشم ولی یووه هم همین روزها را تجربه خواهد کرد. آنها همیشه قهرمان نخواهند بود. سعی می‌کنم اگر ممکن باشد، بازی‌هایشان را تماشا کنم. نتایج را حتما دنبال می‌کنم. یووه؟ آنها همیشه برای بزرگی باشگاه‌شان بازی می‌کنند. خیلی ها انتظار نداشتند آنها بتوانند تاتنهام را شکست دهند ولی توانستند. باید این انتظار را داشت که موفق شوند، حتی اگر که خوب کار نکنند.

تقابل یونایتد و یووه در یک چهارم نهایی؟ باید اول سویا را شکست دهیم. کونته؟ کمی مشکل بین ما وجود داشت ولی من و آنتونیو کار درستی انجام دادیم."

606

کد خبر: 915201

وب گردی

وب گردی