بیرانوند:  در این فصل بازی‌های خیلی خوبی ارائه کردیم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این گروه سخت که سه تیم شش امتیازی حضور دارند، بازی سختی خواهیم داشت.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از دیدار الوصل امارات - پرسپولیس ایران در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این فصل بازی‌های خیلی خوبی ارائه کردیم و تنها تیمی هستیم که در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به فصل قبل‌مان نتوانستیم بازیکنی اضافه کنیم و با همان تیم ادامه می‌دهیم.

وی افزود: خدا را شکر تا به اینجا خوب آمده‌ایم. فردا هم یک بازی سخت با الوصل داریم. الوصلی‌ها در بازی رفت در تهران دو سه بازیکن خوب‌شان را نداشتند و تا دقیقه 40 هم بازی بسته‌ای انجام دادند. آنها برای کسب امتیاز به تهران آمده بودند که خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را مقابل آنها کسب کنیم. تیم الوصل همان‌طور که آقای برانکو گفت تیم خوبی است و چهار پنج بازیکن خوب هم نسبت به بازی قبلی به آنها اضافه می‌شوند. آنها در لیگ امارات هم مدعی هستند و مطمئناً در این گروه سخت که سه تیم شش امتیازی حضور دارند، بازی سختی خواهیم داشت.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: الوصل دو شانس و گزینه دارد. آنها اگر در بازی فردا پیروز شوند برای صعود امیدوار خواهند ماند و اگر شکست بخورند امیدی نخواهند داشت. ما تمرینات خوبی داشتیم و نقاط ضعف و قوت الوصل را شناخته‌ایم. امیدوارم در بازی فردا بتوانیم با نتیجه و امتیاز خوبی از زمین خارج شویم.

بیرانوند در خصوص اینکه ستاره‌های الوصل در بازی رفت نبودند و فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس نیامد و با بازگشت آنها و فشار بیشتر فکر می‌کند بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا هواداران پرسپولیس را خوشحال کند، گفت: خدا را شکر ما بعد از بازی رفت با الوصل تمرینات خوبی داشتیم. می‌دانستیم الوصل سه چهار بازیکن خوبش را در بازی رفت نداشته، اما کادرفنی تمریناتی را برای بازی برگشت در نظر گرفته تا آماده‌تر شویم. خودم هم تمرینات خوبی با پانادیچ انجام دادم و در این چهار پنج روز هم علاوه بر تمرینات تیمی، تمرینات خودم را هم به صورت اختصاصی دنبال کردم.

وی افزود: اکنون شرایطم خوب است، نه من بلکه تمام بچه‌های تیم خوب آماده شده‌اند. این چند روزی هم که به امارات آمدیم تمرینات خوبی داشتیم، به این دلیل که کمپی با امکانات خوب در اختیارمان قرار گرفت و امیدوارم فردا بتوانیم برد خوبی بیاوریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

601

کد خبر: 915212

وب گردی

وب گردی