دیدار ضیایی با نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس

رئیس فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه) با نایب رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی و هیات همراه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه) با سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس اول فراکسیون ورزش مجلس و هیات همراه دیدار و گفت و گو کرد.

رشد و توسعه والیبال ایران در سال های اخیر و افتخارات به دست آمده در میادین آسیایی و جهانی از جمله محورهای این دیدار صمیمی بود.

همچنین دلخوش به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی در این دیدار بر حمایت خانه ملت از برنامه های قهرمانی ورزش والیبال در میادین پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت: اقبال مردمی از ورزش والیبال به گونه ای است که باید برای بعد همگانی آن نیز برنامه ریزی کاملی انجام شود.

رئیس فدراسیون والیبال در این دیدار با تشریح برنامه های سال آینده والیبال گفت: در سال 97 نمایندگان والیبال ایران در 17 رویداد آسیایی و جهانی شرکت می کنند که حضور شایسته در سه رویداد مهم لیگ ملت‌های والیبال، قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با تیم بزرگسالان از جمله آنان است.

احمد ضیایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در دو گروه مردان و زنان را از دیگر میادین پیش رو دانست و گفت: جام کنفدراسیون مردان و زنان آسیا و قهرمانی باشگاه های مردان و زنان آسیا از دیگر مسابقات سال 2018 است که در مجموع سالی پرکار برای والیبال ایران رقم می زند.

602

کد خبر: 915250

وب گردی

وب گردی