علی‌قارداشی: ارتقای رنکینگ جهانی پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی، گواه پیشرفت کیفی ماست/ هدف‌مان کسب مدال در بازی‌های آسیایی است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: از نظر کیفی در همه رده های سنی، چه در بخش تیمی و چه در قسمت انفرادی، موفقیت های بین المللی خوبی کسب کردیم و ارتقای رنکینگ جهانی ورزشکاران ما گواه این ادعاست.

مهرداد علی‌قارداشی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت تنیس روی میز ایران در سال 1396 اظهار داشت: سال جاری برای فدراسیون تنیس روی میز و ورزشکاران ما بسیار خوب و پر بار بود. از لحاظ کمی، تعداد ورزشکاران ما 20 درصد افزایش پیدا کرد و از نظر کیفی هم در همه رده های سنی، چه در بخش تیمی و چه در قسمت انفرادی، موفقیت های بین المللی خوبی کسب کردیم و ارتقای رنکینگ جهانی ورزشکاران ما گواه این ادعاست.

وی ادامه داد: در دو سالی که ریاست فدراسیون تنیس روی میز را بر عهده داشته ام این رشته از نظر کمی و کیفی پیشرفت های زیای داشته و شاهد کسب افتخارات بسیاری در بخش های بانوان و آقایان بوده ایم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی شرکت می کنیم و هدف مان کسب مدال در بخش های آقایان و بانوان است. باید تأکید کنم ما در المپیک جوانان هم به دنبال گرفتن سهمیه و کسب افتخار در این دوره از مسابقات هستیم. سعی می کنیم با گرفتن امتیازات مناسب در مسابقات جهانی، پیش زمینه خوبی را برای المپیک 2020 توکیو ایجاد کنیم تا بتوانیم در معتبرترین مسابقات جهان، افتخارآفرینی های خود را تکمیل کنیم.

604

کد خبر: 915274

وب گردی

وب گردی