نمایندگان استیضاح کننده به وزیر کشاورزی کم لطفی داشتند/ حجتی در کابینه می‌ماند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با توجه به گستردگی وزارت جهاد کشاورزی، به اعتقاد من نمایندگان استیضاح کننده تا حدودی نسبت به وزیر جهاد کشاورزی کم لطفی کرده اند.

علی اکبری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز به استیضاح محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دامنه فعالیت در وزارت جهاد کشاورزی به شدت گسترده است، بنابراین شخصا مخالف استیضاح حجتی، وزیر جهاد کشاورزی هستم.

او در ادامه بیان کرد: دام، جنگل، عشایر، دامپزشکی، کشاورزی و زراعت از حوزه های مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است، با تمام مشکلات موجود در این وزارتخانه مشاهده می شود که در دوران سکانداری حجتی در وزارت جهاد کشاورزی مجموع تولید محصولات از 93 میلیون تن به 118 میلیون تن رسید که این نشانگر فعالیت مطلوب حجتی در وزارت جهاد کشاورزی است.

اکبری با اشاره به وجود مشکلاتی در زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به گستردگی وزارت جهاد کشاورزی، وجود مشکلات در برخی از حوزه های این مجموعه طبیعی است، بنابراین به اعتقاد من دوستان استیضاح کننده تا حدودی نسبت به وزیر جهاد کشاورزی کم لطفی کرده اند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از مسائل مطرح شده از سوی دوستان استیضاح کننده محلی بوده و با موضوع ملی وفق ندارد.

او اظهار داشت: حجتی با توجه به اینکه از روابط عمومی قوی برخوردار نیست اما در حوزه کار توانایی بسیار بالایی دارد و برخی از خط و خطوط های سیاسی در فعالیت او تاثیری ندارد اما باز باید منتظر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان در روز استیضاح و توضیحات ارائه شده وزیر باشیم.

اکبری به نتیجه استیضاح اشاره کرد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته بعید به نظر می رسد که حجتی برکنار شود و با توجه به جمع بندی های صورت گرفته در فراکسیون امید احتمال موافقت با استیضاح وزیر بسیار بعید به نظر می رسد.

401

کد خبر: 915290

وب گردی

وب گردی