کاشت درختان نمادین آرزوهای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی

با اجرای برنامه ای تحت عنوان درخت آرزو‌ها، تلاش شد تا آرزوی هرچند کوچک، ولی کودکانه دانش‌آموزان مدارس روستایی در کرمانشاه در آستانه سال نو برآورده شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در پی فراخوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گروه شرکت‌های فناپ نیز، بخش اعظم هدایای تبلیغاتی سال نو را به نفع آرزو‌های کودکان و نوجوانان کرمانشاهی هزینه خواهد کرد.

گفتنی است این شرکت با کمک و معاونت یکی از موسسات بومی و فعال در امداد رسانی به آسیب دیدگان کرمانشاه اقدام به مشارکت در سه کارزار امدادرسانی برای گروه مخاطب کودکان و نوجوانان مدارس روستایی شده است. نخست و به بهانه روز درختکاری در ۱۵ اسفند با مشارکت در کارزار درخت آرزو‌ها تلاش می‌شود تا آرزوی هرچند کوچک، ولی کودکانه دانش‌آموزان مدارس روستایی در آستانه سال نو برآورده شود.

بنابراین گزارش، کودکان با کاشت یک درخت نمادین، آرزوی خود را بیان می‌کنند و در مرحله دوم که اکنون در فاز تحلیل مطالعات اولیه است، در کارزار کلاس آرزو‌ها تجهیز مدارس روستایی منطقه در دستور کار قرار دارد و هدف آن است تا در آغاز بهار، و همزمان با بازگشت دانش‌آموزان در ۱۵ فروردین سال ۹۷، شادی و نشاط ایشان با دسترسی بهتر به و برخورداری بیشتر از امکانات و منابع آموزش، تربیتی و تفریحی به انتخاب خودشان دوچندان شود.

همچنین در مرحله سوم این برنامه ، در ۱۵ اردیبهشت و همزمان ایام نمایشگاه کتاب که بزرگترین رویداد فرهنگی ملی قلمداد می‌شود، در کارزار کتاب آرزوها، با تامین منابع و تجهیز کتابخانه‌های مراکز فرهنگی، مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها، این برنامه ادامه می‌یابد. مدیریت مالی و تامین منابع در این اقدام مشترک بر عهده این شرکت خواهد بود. همچنین شرکت‌های زیرمجموعه نیز در این برنامه سهم خود را به فراخور ایفا خواهند کرد.

تمرکز بر نیاز‌های ثانویه، با تاکید بر سلامت روان، بهبود وضعیت رشدی و تربیتی و کیفیت بخشی به محیط و تجربه مدرسه‌ای از اهداف اصلی این طرح و منطق طراحی کارزار‌ها بوده است.

401

کد خبر: 915329

وب گردی

وب گردی