رونمایی  از 2 مسیر گردشگری  جدید در بافت تاریخی شهرتهران در ایام نوروز

شهردار منطقه 11تهران گفت: همزمان با نوروز 2 مسیر گردشگری جدید در بافت تاریخی مرکز پایتخت به سایر مسیرها اضافه می شود و تعداد مسیرهای گردشگری این منطقه در محدوده حصار ناصری به 5 مسیر افزایش می یابد.

به گزارش ایسکانیوز ، نصراله آبادیان ضمن اعلام این خبر در ارتباط با مسیرهای جدید اضافه شده گفت: محور ویژه ولی عصر(عج) از میدان راه آهن تا چهارراه ولیعصر(عج) و میدان امام خمینی تا میدان حر خانه تیمورتاش دو مسیر جدید گردشگری محله های مرکزی شهر تهران است که در نوروز 97 رونمایی می شود.

آبادیان همچنین افزود: مسیر ویژه گردشگری از میدان امام خمینی تا میدان حر با مشارکت و همکاری با منطقه 12 به عنوان مسیر گردشگری پاک برای اولین بار در سطح شهر تهران در ایام نوروز رونمایی می شود.

وی همچنین در ارتباط با اماکن تاریخی منطقه 11 عنوان کرد: در سال های گذشته تعداد 22 مکان تاریخی وگردشگری برای بازدید علاقه مندان وجود داشت که با رایزنی های انجام شده این تعداد به 28 مکان تاریخی افزایش یافته است.

شهردار منطقه 11 همچنین در ارتباط با اماکن تاریخی گردشگری اضافه شده گفت: خانه تیمور تاش، موزه جنگ ، خانه تاریخی مینایی از جمله اماکن تاریخی هستند که شهروندان می توانند در سال 97 از آن ها بازدید به عمل آورند.

آبادیان همچنین از ارائه خدمات گردشگری به مسافرین در سطح منطقه 11 خبر داد و افزود: درایام نوروز با راه اندازی ایستگاه اطلاع رسانی در میدان راه آهن و ارائه نقشه گردشگری منطقه 11، پکیج نوروزی و تخفیفات بازدید از اماکن گردشگری از مسافرین نوروزی استقبال می شود .

شهردار منطقه 11 همچنین از انتشار و توزیع نقشه جدید گردشگری هسته مرکزی شهر تهران با 5 مسیر و معرفی 28 مکان تاریخی در ایام نوروز خبر داد.

700

کد خبر: 915373

وب گردی

وب گردی