پیشنهاد به مدافع استقلال/غفوری پایان فصل می رود!!

یک باشگاه پولدار ژاپنی با مدیر برنامه‌های وریا غفوری تماس گرفته و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به او داده است. ظاهراً عملکرد مدافع ملی‌پوش آبی‌ها مورد توجه باشگاه ژاپنی قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز،قرارداد وریا غفوری امسال با استقلال به پایان می‌رسد و طبعاً برای جدایی از آبی‌ها مشکلی ندارد. البته باشگاه استقلال تمایل دارد این ستاره ملی‌پوش را حفظ کند اما نگه داشتن وریا غفوری آن هم با پیشنهاد وسوسه‌انگیز ژاپنی‌ها کار بسیار سخت و دشواری جلوه می‌کند.

بنا بر شنیده‌ها رقمی که باشگاه ژاپنی می‌خواهد به وریا غفوری پرداخت کند نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل است که نه تنها استقلال بلکه هیچ تیم ایرانی قادر به پرداخت آن نیست. البته ماجرا سکرت است و نزدیکان وریا هم قصد ندارند آن را لو بدهند.

این در حالی است که غفوری در سمت راست خط دفاعی استقلال خوش درخشیده و یکی از مهره‌های مورد اعتماد وینفرد شفر است. مرد آلمانی به خاطر وریا غفوری حتی خسرو حیدری، کاپیتان دوم تیمش را نیمکت‌نشین کرده است.

او در حال حاضر جایگاه ثابتی در تیم ملی پیدا کرده و مدافع فیکس کارلوس کی‌روش نیز به شمار می‌رود. شاید تصور کنید وریا غفوری بخواهد با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به اروپا برود.

البته این بازیکن باید به سن و سالش نیز توجه داشته باشد.

کد خبر: 915388

وب گردی

وب گردی