مامیچ: با کمک دوستان‌مان در ایران استقلال را آنالیز کردیم/ همه تیم‌های گروه ما شانس صعود دارند

سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: تمام تیم‌های حاضر در گروه D لیگ قهرمانان آسیا شانس راهیابی به مرحله حذفی این رقابت‌ها را دارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، زوران مامیچ در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های استقلال و العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا که به نتیجه تساوی یک ــ یک انجامید, ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به تیم‌مان تبریک می‌گویم. واقعاً بازی آسانی نبود و ما کار سختی داشتیم. همان‌طور که گفته بودم، استقلال تیم خوبی است و حمایت هوادارانش را در این بازی داشت. برای هر دو تیم این نتیجه خوب بود و هنوز وضعیت گروه ما مشخص نشده و همه شانس دارند. ما هم چهار امتیاز داریم و فرصت زیادی نخواهیم داشت. باید تلاش کنیم در دو بازی آینده بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که استقلال خوب آنالیز شده بود و در نیمه دوم العین نمایش خوبی داشت، گفت: ما مثل هر تیم دیگری تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم. دوستانی در ایران داریم که در آنالیز ما را کمک کردند.

سرمربی العین در مورد عملکرد تیم داوری نیز خاطرنشان کرد: من در بازی رفت هم در خصوص داوری صحبت نکردم و در این بازی هم صحبتی نمی‌کنم، با این حال بازی آسانی برای داوران نبود، اما رضایتبخش و قابل‌قبول عمل کردند.

مامیچ درباره جو ورزشگاه و امنیت آن هم گفت: جو خیلی خوبی بود و نمی‌دانم چرا برخی این صحبت‌ها را می‌کنند. جو ورزشگاه خوب بود. اصولاً بازی مقابل 90 هزار تماشاگر لذتبخش است. من قبل از بازی هم به بازیکنانم گفتم "به زمین بروید و از این جو ورزشگاه لذت ببرید".

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه دوستان او در ایران که در آنالیز استقلال به او کمک کرده‌اند چه‌کسانی هستند، سکوت کرد و خواست سؤال بعدی پرسیده شود که البته سؤالی از او پرسیده نشد.

604

کد خبر: 915393

وب گردی

وب گردی