جلالی راد: گرفتن پنالتی ابراهیمی لذت بخش بود/ از یوونتوس پیشنهاد دارم

دروازه بان تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بهترین خاطره فوتبالی من دیدار با استقلال بود که میزبانی این بازی برعهده ما بود.

سعید جلالی راد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص سال 96 عنوان کرد: سالی پر بار اما سخت را پشت سر گذاشتم؛ تجربیات جدید و خوبی را کسب کردم و خیلی سال خوبی بود، کلی تلاش کردم و موفق شدم به یک سری از اهداف خود برسم و خداروشکر می کنم. برای امسال اهداف خاصی را پیش رو دارم و می خواهم با تمرین و تلاش بیشتر به آنها دست پیدا کنم؛ مهمترین هدفم برای سال 97 دعوت شدن به تیم ملی و بازی کردن برای کشورم است.

وی در مورد بهترین خاطره فوتبالی خود در سال گذشته گفت: بهترین خاطره فوتبالی من دیدار با استقلال بود که میزبانی این بازی برعهده ما بود؛ با اینکه موفق نشدیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما در دقیقه 90 با مهار پنالتی امید ابراهیمی توانستم دل هواداران مشهدی را شاد کنم که این موضوع برای من اهمیت ویژه ای داشت.

دروازه بان تیم فوتبال پدیده مشهد در پاسخ به سوال بهترین (س) هفت سین نوروز اظهار داشت: من سبزه و سیب را دوست دارم؛ هردو نماد زندگی و سلامت است. همچنین سال نو را به همه مردم کشورم تبریک می گویم و برای هموطنان کشورم آرزوی سالی سرشار از موفقیت و شادی را آرزومندم. زندگی تان شاداب همانند سبزه و تن تان سلامت و زیبا مثل سیب.

جلالی راد و دروغ 13: از تیم فوتبال یوونتوس پیشنهاد همکاری دارم.

601

کد خبر: 915511

وب گردی

وب گردی