مرفاوی: استقلال بد نبود اما العین با برنامه تر بود/ تیام مهاجم قابلی است

سرمربی اسبق استقلال گفت: استقلال بازی بدی را به نمایش نگذاشت اما العین تیم بهتر و با برنامه تری بود؛ العین به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود و به خصوص در نیمه دوم بازی را در دست گرفت.

صمد مرفاوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با بازی روز گذشته استقلال و ایننکه به نظر می رسید استقلال شادابی چند بازی گذشته را نداشت گفت: استقلال بازی بدی را به نمایش نگذاشت اما العین تیم بهتر و با برنامه تری بود؛ العین به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود و به خصوص در نیمه دوم بازی را در دست گرفت.

وی ادامه داد: العین تیم خوب و ریشه داری است و بازی کردن در مقابل آن ها به هیچ عنوان ساده نیست. نیمه اول این دیدار پایاپای دنبال شد اما نیمه دوم با توجه به خروج اجباری تیام و وریا غفوری که نقش مهمی را در حملات استقلال ایفا می کردند کمی از بار تهاجمی استقلال کاسته شد. البته نباید این نکته را فراموش کرد که العین برای زنده نگه داشتن شانس صعود نیاز مبرمی به کسب نتیجه در این بازی داشت و چیزی برای از دست دادن نداشت.

سرمربی اسبق استقلال در رابطه با عملکرد تیام هم تشریح کرد: تیام طی این چند بازی که برای استقلال انجام داده عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته و گل های حساسی را نیز برای این تیم به ثمر رسانده است، او به خوبی توپ را حفظ می کند و بار خط حمله استقلال را بالا برده است.

مرفاوی ادامه داد: استقلال تیم خوب و استخوان داری است و نیاز چندانی به خرید بازیکنان جدید برای فصل آینده ندارد و با حفظ همین تیم می تواند برای فصل آینده یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

606

کد خبر: 915517

وب گردی

وب گردی