هاشمی: امیدوارم مظلوم نمایی و حسادت از بین برود/ لیگ پویایی نداشتیم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: امیدوارم در دوران مدیریت طباطبایی، شایسته سالاری ایجاد شود و مظلوم نمایی و حسادت از بین برود.

مصطفی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد کیفیت لیگ برتر بسکتبال ایران اظهار داشت: چند سالی بود لیگ بسکتبال ما سیری نزولی را طی می کرد، اسپانسرهای خوبی توسط باشگاه ها جذب نمی شدند و تعامل با صدا و سیما نیز برقرار نبود. این عوامل باعث شد لیگ پویایی نداشته باشیم. البته این اتفاقات مربوط به سال 96 نبوده و به 3، 4 سال اخیر برمی گردد و ادامه این روند سبب شد لیگ ضعیفی داشته باشیم.

وی با اشاره به انتخاب رامین طباطبایی به عنوان رئیس جدید فدراسیون بسکتبال گفت: رئیس فدراسیون، یک فرد بسکتبالی است و این مسئله نکته مثبتی محسوب می شود. جامعه بسکتبال موظف است به رئیس جدید کمک کند تا شرایط برای موفقیت بسکتبال فراهم شود.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تصریح کرد: ما نباید نیمه خالی لیوان را ببینیم و باید از مدیریت جدید پشتیبانی کنیم تا شاهد پیشرفت روزافزون بسکتبال باشیم. امیدوارم در دوران مدیریت طباطبایی، شایسته سالاری ایجاد شود و مظلوم نمایی و حسادت از بین برود.

هاشمی خاطرنشان کرد: باید متناسب با برنامه ریزی ها و دیدگاه های مدیران بسکتبال پیش رفت و هدفگذاری های بلندمدتی انجام داد تا بسکتبال ما در سال های آینده درخشان تر عمل کند.

وی در پایان گفت: یقین دارم که تیم ملی بسکتبال ایران می تواند قهرمان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شود و در مسابقات مقدماتی جام جهانی هم نتایج ایده آلی کسب کند.

604

کد خبر: 915520

وب گردی

وب گردی