خوش‌خبر: بازیکن سالاری؟ غلامی «خواهش» کرد/ باید نقاط ضعف لیگ برتر را آسیب‌شناسی کنیم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: : عادل غلامی قبل از آنکه لیست تیم ملی به فدراسیون اعلام شود، نزد سرمربی تیم ملی (ایگور کولاکوویچ) رفت و از او خواهش کرد که اگر در فهرست قرار دارد، با توجه به مشکلات شخصی‌اش از لیست خارج شود.

امیر خوش‌خبر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت والیبال ایران در سال 1396 اظهار داشت: سالی که گذشت، سال بسیار خوبی برای والیبال ایران بود، اولین مدال جهانی را در والیبال کسب کردیم و در جمع 3 تیم برتر والیبال جهان قرار گرفتیم. باید تأکید کنم جای این مدال در آلبوم افتخارات تیم ملی والیبال ایران خالی بود که خوشبختانه پر شد.

وی با اشاره به سطح لیگ برتر والیبال کشورمان گفت: لیگ ما نقاط ضعفی دارد که باید بررسی و آسیب شناسی کنیم تا شرایط برای سال های آینده بهتر شود. به جز چند باشگاه که بسیار حرفه ای و مجهز هستند بقیه باشگاه های کشور از شرایط خوب والیبال دور مانده اند که این موضوع برای لیگ والیبال ایران مناسب نیست. نحوه برگزاری لیگ والیبال ما اشکالاتی دارد که می توان این نقاط ضعف را برای سال های آینده برطرف کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خصوص آینده این رشته در سال 1397 تصریح کرد: در سال جدید مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داریم واز شانس حضور در مراحل بعد نیز برخوردار هستیم. همچنین شانس کسب مدال طلا را در بازی های آسیایی 2018 اندونزی داریم اما مهم ترین هدف ما حضور در فینال لیگ جهانی والیبال است. بسیار امیدوارانه در مسابقات شرکت خواهیم کرد و تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا به اهداف خود دست یابیم. ورزشکاران ما تمام تلاش خود را انجام می دهند تا از نظر جسمی و فکری برای رقابت های سال آینده آماده شوند.

خوش‌خبر درباره انتقادها به شیوه خداحافظی عادل غلامی و عدم برخورد جدی کادر فنی تیم ملی و فدراسیون والیبال با «بازیکن‌سالاری» خاطرنشان کرد: عادل غلامی قبل از آنکه لیست تیم ملی به فدراسیون اعلام شود، نزد سرمربی تیم ملی (ایگور کولاکوویچ) رفت و از او خواهش کرد که اگر در فهرست قرار دارد، با توجه به مشکلات شخصی‌اش از لیست خارج شود. این بازیکن اعلام کرد پس از حل مسائلش در صورت صلاحدید کادر فنی به تیم ملی اضافه شود که این موضوع مورد موافقت سرمربی تیم ملی نیز قرار گرفت.

604

کد خبر: 915535

وب گردی

وب گردی