نوازی: فشردگی بازی ها استقلال را خسته کرده بود/ گفته های شفر در مورد ضعف بدنی استقلال را قبول ندارم

کاپیتان اسبق استقلال گفت: از تمرینات پیش فصل زمان زیادی گذشته و استقلال پس از آن تعطیلات نیم فصل را هم پشت سر گذاشته است، چطور زمانیکه تیم مانند چند هفته گذشته خوب بازی می کرد و نتایج قابل قبولی می گرفت کسی از افت بدنی صحبت نمی کرد.

محمد نوازی در گفت و گو با ایسکانیوز، در رابطه با بازی روز گذشته استقلال در برابر العین گفت: در ابتدا باید از هوادران تشکر کنم که با حضور پرشور خود جو زیبایی را خلق کرده بودند، مدت ها بود که هوادران را با چنین آرامشی در ورزشگاه ندیده بودم و امیدوارم جو ورزشگاه های ما همیشه همینگونه آرام باشد.

وی ادامه داد: العین جزو بهترین تیم های آسیا است و بازی کردن در برابر این تیم ساده نیست، ضمن اینکه آن ها برای حفظ امیدهای صعود نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشتند و شکست می توانست امید آن ها به صعود را به شدت کاهش دهد.

نوازی افزود: خستگی یکی از مهم ترین عوامل شاداب نبودن استقلال بود تا جایی که مدام شاهد گرفتگی عضلات بازیکنان در زمین می شدیم و همین عامل هم موجب تعویض تیام و غفوری شد که بازیکنان تاثیرگذاری در ترکیب استقلال محسوب می شوند.

پیشکسوت استقلال در واکنش به صحبت های روز گذشته شفر مبنی براینکه بدنسازی پیش فصل استقلال باعث افت بدنی شاگردانش شده است هم خاطرنشان کرد: از تمرینات پیش فصل زمان زیادی گذشته و استقلال پس از آن تعطیلات نیم فصل را هم پشت سر گذاشته است، چطور زمانیکه تیم مانند چند هفته گذشته خوب بازی می کرد و نتایج قابل قبولی می گرفت کسی از افت بدنی صحبت نمی کرد؛ به نظرم مشکل استقلال بیشتر خستگی ناشی از بازی های فشرده چند هفته گذشته بود، همچنین بیرون رفتن تیام و غفوری موجب آزاد شدن مدافعان العین شد و همین موضوع موجب حضور پرتعداد العین در حملات شد و کار را برای استقلال سخت کرد.

606

کد خبر: 915549

وب گردی

وب گردی