ایزدخواه: دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی دچار قفل شدگی است

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی دچار قفل شدگی است گفت: : ما می خواهیم دائم میدان اقتصادی را با زور تسهیلات و تزریق پول نگه داریم و چرخ اقتصاد را به این طریق هُل دهیم.

روح الله ایزدخواه استاد کارشناس مسائل اقتصادی درخصوص عملکرد دولت برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: به نظر من امسال دولت در حوزه شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عملکرد قابل توجهی نداشته است و نه تنها دولت بلکه کشور در پیشبرد اقتصاد مقاومتی دچار یک قفل شدگی شده است.

وی اضافه کرد: دلیل قفل شدگی اقتصاد مقاومتی در کشور این است که ما هنوز میدان اقتصادی را به دست مردم نداده ایم و می خواهیم میدان اقتصادی را دائم با زور تسهیلات و تزریق پول نگه داریم و چرخ اقتصاد را به این طریق هُل دهیم.

کارشناس مسائل اقتصادی در ادامه بیان کرد: به نظر من مردم بایستی به صحنه بیایند و کمک کنند؛ چرخ اقتصاد را مردم بچرخانند ولی متاسفانه نه دولت و نه نهادهای حمایتی غیردولتی هنوز در این زمینه حرکتی نکرده اند این موضوع به این دلیل است که آنها یا قائل به نقش مردم نیستند یا اینکه نمی دانند مردم را چطور در صحنه اقتصاد وارد کنند.

وی در پایان تصریح کرد: به نظرم نه دولت و نه نهادهای غیردولتی تا به امروز در عرصه اقتصاد مقاومتی پیشرفت قابل توجهی نداشتند؛ حرکتی انجام نشده صرفا برنامه و تزریق تسهیلات بوده است.

304

کد خبر: 915560

وب گردی

وب گردی