انحلال شرکت سایپا دیزل منتفی است/ خودروی امانی در سایپا وجود ندارد

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: انحلال شرکت سایپا دیزل منتفی است و به قوت به کار خود ادامه می دهیم همچنین طی چهار ماه گذشته اتفاقات خوبی در مجموعه خودروسازی سایپا شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مراسم تحویل ۲۰۰ دستگاه خودروی تجاری سایپا دیزل، در راستای تقویت ناوگان حمل و نقل جاده ای در حال برگزاری است.


در حین اجرای مراسم جهرودی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اگر در این فضای آرام نشسته و زندگی می کنیم؛ مرهون کسانی هستیم که بهای این آرامش را با جان فشانی دادند.


او افزود: طرحی که دولت رقم زد بسیار کار بزرگی است که شرکت سایپا دیزل از روز اول حامی طرح بوده است هم چنین ۲۵ درصد از ناوگان کشنده و باری کشور مختص شرکت های وابسته به گروه سایپا یعنی سایپا دیزل و زامیاد است.


جهرودی با بیان خبری خوش برای کارکنان سایپا دیزل اعلام کرد: انحلال این شرکت منتفی است و به قوت به کار خود ادامه می دهیم همچنین طی چهار ماه گذشته اتفاقات خوبی در مجموعه خودروسازی سایپا شکل گرفته است.


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: افزایش ۱۵ هزار و ۴۱۲ خودروی تولیدی را در سال تجربه کردیم که بیش از ۱۴۸ میلیارد تومان درآمد برای سایپا به همراه داشته است هم چنین در حوزه ی اشتغال مویرگی ۸ درصد رشد داشته ایم.


جهرودی افزود: برای جایگزینی خودروی پراید تحت حمایت وزیر صنعت تعامل و مذاکراتی با رنو انجام دادیم که ستاره های کیفی گروه خودروسازی سایپا نیز افزایش داشته است و بیش از ۹۵ درصد تعهدات خود را روزانه انجام داده ایم.


او با بیان اینکه دیگر خودروی امانی در سایپا وجود ندارد تصریح کرد: سال آینده گروه خودروسازی سایپا باید بزرگترین گروه خودروسازی خاورمیانه باشد.

401

کد خبر: 915565

وب گردی

وب گردی