بازنشستگان ارتباط  شان را با دانشگاه قطع نکنند/  بازنشستگان توانمندی لازم برای ایفای نقش های مهم و اثرگذار در دانشگاه را دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد از بازنشستگان واحد مشهد خواست ارتباط شان را با دانشگاه قطع نکنند تا از تجربیات آنها در ارتقاء دانشگاه بهرمند شویم .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر مهدی ملک نژاد در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان واحد مشهد که با حضور 59 تن از بازنشستگان و خانواده ی آنها در مرکز رفاهی فرهنگی واحدمشهد برگزار شد ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با برخورداری از حدود 30 هزار دانشجو ، بزرگترین دانشگاه استان و شرق کشور است که این مهم را مرهون تلاش و کوشش و فعالیتهای شبانه روزی اساتید و کارکنان خدوم دانشگاه هستیم .
وی با بیان اینکه اساتید و کارکنانی که امروز بازنشسته شده اند، رشد و تعالی دانشگاه را رقم زدند، از آنها خواست همچنان ارتباط خود را با دانشگاه حفظ کنند تا از تجربیات آنها برای اعتلا و ارتقاء دانشگاه بهره مند شویم .
دکتر ملک نژاد؛ از ورود دانشگاه به عرصه اشتغال و کسب و کار خبر داد و گفت : با ایجاد شرکت های چند منظوره و برون سپاری در صنعت و خدمات در حوزه های علوم انسانی و پزشکی دست نیاز به سوی بازنشستگان دراز می کنیم و از آنها یاری می خواهیم .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تأکید کرد: بسیاری از بازنشستگان توانمندی لازم برای ایفای نقش های مهم و اثرگذار در دانشگاه را دارند و دانشگاه تمایل دارد از حضور این همکاران در اجرای طرح های تولیدی و اقتصاد محور در دانشگاه بهره مند شود .
دکتر محمد تقی منشی طوسی، معاون اداری مالی واحد مشهد در ادامه یافتن راه ‌حل‌های مناسب برای حل مشکلات بازنشستگان را از دغدغه‌های اصلی دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم نمود در چهارچوب قوانین دانشگاه انتظارات کانون بازنشستگان را برآورده سازیم.
دکتر خجسته رئیس کانون بازنشستگان واحد مشهد نیز به تاریخچه شکل گیری کانون اشاره کرد و از پیشکسوتان جهت حضور در این کانون دعوت بعمل آورد.
این گردهمایی صمیمی با تقدیر از پیشکسوتان دانشگاه با اهدا لوح و سکه بهار آزادی و ضیافت شام پایان یافت.

201

کد خبر: 915586

وب گردی

وب گردی