برنامه ریزی اوقاف برای بارگذاری  20 میلیون برگ سند در سامانه جامع در سال 97 

مدیرکل اسناد و امور ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در 6 ماه دوم سال 96، 3 میلیون و 500 برگ از اسناد موقوفات و رقبات در سامانه دیجیتالی سازمان اوقاف بارگذاری شد، گفت: سال 97 پیش‌بینی می‌شود 20 میلیون برگ سند در این سامانه بارگذاری شود.

به گزارش ایسکانیوز، ششمین نشست طرح طبقه‌بندی، اسکن و بارگذاری اوراق بایگانی موقوفات در سازمان اوقاف با حضور حجت‌الاسلام محمد مهدی حاتمی؛ معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه و نمایندگانی از معاونتها و ادارات کل این سازمان برگزار شد.
در این نشست درباره سامانه جامع موقوفات، طبقه‌بندی اسناد بقاع متبرکه و امامزادگان و نظارت و پیگیری برای سال آینده بحث و تبادل نظر شد.
همچنین حجت‌الاسلام حسین اژدری؛ مدیرکل اسناد و امور ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان این نشست در گفت وگویی با بیان اینکه سال ۹۷ روند پرسرعتی در فرآیند اسکن اسناد وثبت در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه خواهیم داشت، اظهار کرد: در 6 ماه دوم سال 96، 3 میلیون و 500 برگ از موقوفات و رقبات در سامانه دیجیتالی سازمان اوقاف بارگذاری شد.
وی ثبت و ضبط اسناد و حفاظت از این اسناد را یکی از اهداف این طرح دانست و با اشاره به اینکه معاونتهای مختلف سازمان اوقاف همانند معاونت اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان باید بر کیفیت بارگذاری اوراق خود نظارت ‌کنند، تصریح کرد: در سال 97 با همکاری همه بخش ها پیش‌بینی می‌شود 20 میلیون برگ سند در سامانه جامع موقوفات وبقاع متبرکه کشور بارگذاری شود.

روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

705

کد خبر: 915627

وب گردی

وب گردی