دستگیری یکی از سارقان حرفه ای موبایل قاپ محله جوادیه تهران

سرکلانتر هفتم پایتخت از شناسایی و دستگیری یکی از سارقان کیف و موبایل قاپ محدوده میدان شوش خبر داد و گفت: شناسایی همدست متهم در دستور کار ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار دارد

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "جلیل موقوفه ای " گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در محدوده میدان شوش، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار گرفت. تا اینکه ماموران انتظامی روز گذشته در گشت های انتظامی هدفمند، مشاهده می کنند که راکب یک دستگاه موتورسیکلت به همراه یک نفر ترک نشین با سرعت بالایی به خانمی نزدیک و بلافاصله کیف وی را قاپیده و از محل متواری می گردند.
وی در ادامه گفت: تیم موصوف به تعقیب متهمان پرداخته و پس از دقایقی تعقیب و گریزی، ترک نشین از موتورسیکلت در ازدحام جمعیت از موتورسیکلت پیاده و به همراه کیف مالباخته از محل متواری می شود.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و راکب آن را دستگیر کنند خاطر نشان کرد: کیف مالباخته که حاوی گوشی همراه، تعدادی کارت عابربانک و مدارک هویتی بود در همان حوالی کشف و تحویل مالباخته گردید.
سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه دستگیری همدست سارق در دستور کار ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار دارد؛ در پایان بیان داشت: با طرح شکایت از سوی مالباخته و تکمیل پرونده، سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد

پایگاه خبری پلیس پایتخت

705

کد خبر: 915633

وب گردی

وب گردی