کشف انواع مواد مخدر در استان قزوین ۳۸ درصد افزایش یافت

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش ماموران پلیس با کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر به ارزش ۱۱ میلیارد تومان با افزایش ۳۶ درصدی کشفیات مواد افیونی در سال جاری مواجهیم.

به گزارش ایسکانیوز، سردار مهدی محمودی در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که روز سه شنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: با تلاش ماموران پلیس شاهد افزایش میزان کشفیات مواد مخدر دراستان هستیم که در سال جاری بیش از یک تن تریاک، ۱۱۸ کیلون حشیش، ۱۹ کیلو شیشه، دو کیلو کوکائین، بیش از ۳۵۹ کیلو سایر مواد افیونی از جمله گراس و شیره کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین یادآورشد: ارزش مواد مخدر کشف شده در استان بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان است که در این رابطه ۳۷۵۱ نفر در زمینه حمل و نگهداری و فروش مواد افیونی دستگیر شده اند.

سردار محمودی تصریح کرد: ۲۳۳۱ نفر نگهدارنده، ۵۷۲ قاچاقچی، ۷۶۳ نفر معتاد دستگیر شده اند که با افزایش ۷۲۰ درصدی مواجه شدیم.

وی اظهارداشت: با اجرای ۲۴۵ طرح در محلات برای پاکسازی مکانهای آلوده، ۷۲ طرح ارتقاء امنیت محلات، ۲۸۸ طرح کنترل محورهای مواصلاتی برای مقابله با گسترش مواد مخدر اقدام اساسی کرده ایم که در اجرای این طرحها با افزایش ۱۸۲ درصدی روبرو شده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: برای اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر نیازمند همکاری همه دستگاههای اجرایی هستیم تا در آستانه عید نوروز سیمای شهری را سامان بخشیم.

وی اضافه کرد: با جمع آوری معتادان و نگهداری آنها در مراکز تعیین شده می توانیم میزان سرقت را مانند گذشته کاهش دهیم و امسال نیز در این زمینه جدی هستیم.

901/900

کد خبر: 915640

وب گردی

وب گردی