معاون استاندار بر آمادگی کامل همه دستگاه ها برای ارائه خدمات به مسافران و زائران نوروزی تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت : فردا ساعت 9صبح از درب غربی استانداری مراسم رژه خودرویی دستگاه های خدمات رسان برگزار می شود.

محمدحسین علی نیا از صدا و سیمای شبکه اترک خواست تا با هدف کاهش تلفات جاده ای، در این روزها، پیام های ترافیکی را بیشتر در برنامه های خود قرار دهد.
وی با اشاره به کاهش تلفات جاده ای استان، نوروز 96 در مقایسه با نوروز 95 گفت: امسال از 19نفر نوروز سال 95 به 13 نفر کاهش یافت که امیدواریم در تعطیلات آتی به حداقل برسد.
علی نیا از دستگاه های متولی حمل و نقل عمومی خواست تا سرویس دوره ای ناوگان عمومی را به طور جدی و بدون کوچکترین اغماض در دستور کار قرار دهند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم با بیان اینکه با برگزاری جشنواره سمنو و کارناوال گل در بجنورد به استقبال نوروز خواهیم رفت، گفت: درنوروز سال جدید، 11 بازارچه صنایع دستی در 11 نقطه با 212 غرفه برپا خواهد شد.
محمد سویدانلویی افزود: شعار نوروز 97 در خراسان شمالی، خراسان شمالی گنجینه معرفت ها و مقصد گردشگری است و برای همین نیز خدمات در نوروز 97 باید متنوع تر از سال های گذشته باشد.
وی گفت: تامین امنیت جانی در جاده ها و امنیت غذایی از مهم ترین رویکردهای ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

مدیرکل صداوسیمای شبکه اترک نیز گفت: نوروز 97 صدا و سیمای استان با همه توان برای معرفی جاذبه های استان و ایجاد سفری امن و خاطره انگیر برای مسافران و زائران به میدان خواهد آمد ولی پس از آن، به انعکاس نقاط قوت و ضعف خواهد پرداخت .
حمید قربانی جم با اشاره به اینکه برنامه مفصلی در بخش های مختلف صدا و سیما برای ایام نوروز پیش بینی شده گفت: روز 29 اسفند نیز از ابتدای صبح تا لحظه تحویل سال دوربین های صدا و سیما زندگی جاری مردم را در شهر در شبکه اترک به نمایش خواهد گذاشت.
وی افزود: صدا و سیمای استان با ارسال بسته های تصویری از جاذبه های گردشگری به شبکه های سراسری و بین المللی و برنامه ایمن برانیم، زودتر از زمان تعیین شده به استقبال نوروز رفته است و جمعه همین هفته نیز از پارک تفریحی و گردشگری بش قارداش بجنورد، برنامه پخش خواهد کرد.
برنامه 13 قسمتی با محوریت طنز، ارتباط روزانه با مناطق عملیاتی و راهیان نور و برنامه روزانه " اترک؛ اتصال قومیت ها" از دیگر برنامه های نوروزی 97 بود که قربانی جم مطرح کرد.

کد خبر: 915676

وب گردی

وب گردی