وزیر علوم روز بزرگداشت شهدا را تبریک گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی فرارسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا را به ملت شریف ایران اسلامی و بخصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است

امام خمینی (ره)

فرارسیدن ۲۲ اسفند؛ سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا را به محضر ملت شریف ایران اسلامی و به خصوص خانواده‌های معظم و مکرم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک می‌گویم.

بدون شک عزت و سرفرازی ایران اسلامی و توسعه بخش های مختلف علمی، صنعتی، کشاورزی و فناوری های نوین و دیگر بخش‌های جامعه، مرهون خودباوری برخاسته از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و جانفشانی های شهدای گرانقدر و نیز از خودگذشتگی های جانبازان و ایثارگرانی است که در راه دفاع از کشور و میهن عزیز اسلامی مان از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

در این میان اعتلا و ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی به ترازهای جهانی در حوزه‌های علم، پژوهش، نوآوری و فناوری‌های نوین، مرهون خون شهدای گرانقدر و به خصوص شهدای معظم عرصه جهاد علمی است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه علم و جهاد برخود وظیفه می‌دانم از پایداری و شکیبایی، صبر و صلابت و بصیرت خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران قدردانی نمایم.

در خاتمه امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی بتوانیم گام‌های مؤثرتری در ارتقای نظام آموزش عالی ایران عزیز تا رسیدن به مرجعیت علم و فناوری در منطقه و جهان اسلام برداریم؛ ان‌شاءالله.

201

کد خبر: 915684

وب گردی

وب گردی